babytræf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.541 visninger
64 svar
0 synes godt om
5. april 2009

Muffinmus

ja, jeg er jo ikke den store drikker, så ville da gerne mødes med ungerne igen...lige som hos BM
Vil i ikke også går det nu vejret går den rigtige vej????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2009

linemus

God idé Maria. Jeg vil gerne være med

Nogen der tør huse så mange små barylere på én gang?

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Årh, jeg vil helt vildt gerne mødes med ungerne - Nu blev Stella jo også snydt sidste gang

Anmeld

6. april 2009

Nadi

JO det vil jeg rigtig gerne! Hvis vi havde et større sted så ville jeg invitere jer alle på stedet
Men jeg er ihvertfald med på ideen!

Anmeld

6. april 2009

Louise mortil4

jeg vil også gerne med hvis det kan lade sig gøre, men skal lige ha født først orker det ikke inden.

Knus Louise 38+6

Anmeld

6. april 2009

linemus

Altså I må til hver en tid komme her, men men men... jeg bor jo ret tæt på Marie, der holdt sidste babytræf, og så er det også langt væk fra de fleste

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Hvis det ikke var fordi at jeg skulle forholde mig i ro holdte jeg det sgu her i midten af Jylland - Har jo desværre bare en mand der er panisk angst for rengøring og oprydning

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Hov!
Kom til at tænke på at min mormor kan leje et lille forsamlingshus til nærmest ingen penge, hvis vi bliver mange.
Ved bare ikke hvor hyggeligt det er?

Anmeld

6. april 2009

linemus

Jamen Tynen, kan du godt holde til at "rejse"? Ellers så er jeg personligt i hvert fald ligeglad (eller måske nærmere vant til) nullermænd og rod, så hvis det skal være hos dig, for at du kan komme med, så er jeg frisk

Anmeld

6. april 2009

Tynen

Rejse og rejse
Hvis det ikke er for langt væk er jeg klar

Jeg vil bare så gerne være med til at mødes.. Specielt til sådan noget her, nu når jeg ikke lige kan overkomme druk-møderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.