Hvor meget betyder farven??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

MortilCilas

Darling<3 skriver:

Ja det er helt sikkert mange penge at spare, men jeg vil ikke kunne "leve" med den grå vogn, så det bliver den kahki-farvet som jeg er dyyyybt forelsket i

Altså den grå var da virkelig fin, men den er bare ikke mig, og slet ikke kahki-farvet

hehe jeg kender det for godt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

eliasogmor

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

den betyder meget synes jeg.. jeg er selv i tvivl om den vogn vi har købt og sat til side i kære børn... så derfor skal vi ud og kigge på en anden i morgen... selvom det vil koste os 1000 kr mere....

Anmeld

29. marts 2012

Guldimaven

Hvis de der var sat ned, ellers var i nogle okay farver såsom sort og sandfavet måske.. så var jeg hoppet på den nedsatte vogn. 

Anmeld

29. marts 2012

Mettefpigen

Darling<3 skriver:

Så du ville sagtens kunne gå på kompromis og tage vognen i en anden farve, end den du oprindeligt havde valgt, blot for at spare penge?

Det gjorde jeg også.... Synes 3000 kr er mange penge at give ekstra for en farve..... Fik alt til barnevognen for 5500 kr og skulle jeg vælge en anden skulle jeg give over 8000 kr... Og det var kun for barnevogn og lift....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.