Det er svært at sige. Jeg havde det sådan at jeg ville have en lys barnevogn selvom den er sart. Og vi havde bestilt en trille dream i beige og lysgrå. Var 5 mdr hende der. Men så en månede før jeg skulle have pks ringede han og sagde at den farve ikke fandtes trods det jeg havde set den på nettet. Så blev godt gal i skralden

vi blev tilbudt andre barnevogne med de var i sort og det ville jeg altså bare ikke have. Hormonerne pumpede derud af og jeg kunne have slået den mand ihjel. Men vi fik pengene tilbage og kørte ud et andet sted hvor jeg fik en trille gigant i cream/ beige farvet. Og den skulle vi så give 300 kr mindre for. Og der var endda to luxus madresser med. Det var der ikke i den anden.
Men jeg ville ikke have en sort når det var en lys barnevogn jeg ville have. Og jeg kunne virkelig ikke bare nøjes med en sort. Selvom den self havde været lige så god.
Men kun du kan svare på om du kan nøjes. Synes bestemt ikke man skal gå på kompromi med den slags for du kommer sikkert til at hade den barnevogn hehe
Anmeld