Hvor meget betyder farven??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

modesty

Hvis det drejede sig om at tilbudsvognen var lyserød eller skriggrøn eller noget i den stil, så kunne jeg godt forstå at man ikke ville spare de 2000 kr. Men hvis det drejer sig om kahki vs. grå, nej, så kan jeg ikke forstå det.

Men jeg er også typen der synes at folk bruger perverst mange penge på barnevogne når de kan få noget lige så godt til en meget billigere pris.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

jydeinden

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

hvis det "bare" drejer sig om at vognen ikke er den ønskede farve men en pæn standard farve, så kunne jeg ALDRIG drømme om at give 2000 kr mere for det. Men hvis det var fordi at den ellers var skrig lyserød, eller en anden hidsig farve så kunne jeg godt.

Anmeld

28. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg har en lidt anden historie . Men jeg havde bestilt en emmaljunga big city i farven silver check. Jep lige indtil on mandagen hvor ekspedienten ringere og siger den farve findes ikk i den model . Hmm men så skal den bare være sort sagde jeg . Jamen det ville de så bestille hjem , dagen efter sad jeg med røret og ringede kl 10 præcis at de skulle bestille silver check men i supreme modellen altså 1500 kr dyre . Jeg kan og vil bare ikk gå på kompromi med sådan noget . Så jeg er nok os højrøvet . Men fint med mig elsker min barnevogn og ville aldrig bytte den for noget .
Så jeg tror du fortryder hvis du køber den forkerte farve set ville jeg selv gøre

Anmeld

28. marts 2012

Mother-love

Det er svært at sige. Jeg havde det sådan at jeg ville have en lys barnevogn selvom den er sart. Og vi havde bestilt en trille dream i beige og lysgrå. Var 5 mdr hende der. Men så en månede før jeg skulle have pks ringede han og sagde at den farve ikke fandtes trods det jeg havde set den på nettet. Så blev godt gal i skralden vi blev tilbudt andre barnevogne med de var i sort og det ville jeg altså bare ikke have. Hormonerne pumpede derud af og jeg kunne have slået den mand ihjel. Men vi fik pengene tilbage og kørte ud et andet sted hvor jeg fik en trille gigant i cream/ beige farvet. Og den skulle vi så give 300 kr mindre for. Og der var endda to luxus madresser med. Det var der ikke i den anden.

Men jeg ville ikke have en sort når det var en lys barnevogn jeg ville have. Og jeg kunne virkelig ikke bare nøjes med en sort. Selvom den self havde været lige så god.

Men kun du kan svare på om du kan nøjes. Synes bestemt ikke man skal gå på kompromi med den slags for du kommer sikkert til at hade den barnevogn hehe

Anmeld

28. marts 2012

MortilCilas

Darling<3 skriver:

Jeg har det på helt samme måde, men sidder alligevel og tænker - burde jeg??:/

Er bare faldet fuldstænding for en kahki farvet, og så er grå jo noget helt andet 

Manden siger at jeg skal være ligeglad med hvad familien tænker, men det går mig ret meget på, da jeg bestemt ikke er typen der bare smider pengene "væk" ..

Jeg kan godt forstå dig! Det også svært, for 2000kr er mange penge at spare!

Bare du ikke fortryder!

Jeg falt pladask for en, og den skulle jeg bare have!

Anmeld

28. marts 2012

De3Guldklumper

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

ALT

Jeg havde forelsket mig i en grøn odder - og så skulle den hverken være blå, gul el sort MEN grøn..

Så for mig ville jeg smide de 2000kr ekstra og få lige præcis drømmevognen - intet mindre..

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

MissTas skriver:

jeg var ikke gået på kompromis.. jeg havde købt vognen i den farve jeg ønskede den skulle være

Har været ude og kigge på den anden vogn, men det er bare slet ikke min farve - køber den første

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

jydeinden skriver:

hvis det "bare" drejer sig om at vognen ikke er den ønskede farve men en pæn standard farve, så kunne jeg ALDRIG drømme om at give 2000 kr mere for det. Men hvis det var fordi at den ellers var skrig lyserød, eller en anden hidsig farve så kunne jeg godt.

Har besluttet min for at købe den første vogn som jeg kiggede på, vil ikke nøjes

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

MortilCilas skriver:

Jeg kan godt forstå dig! Det også svært, for 2000kr er mange penge at spare!

Bare du ikke fortryder!

Jeg falt pladask for en, og den skulle jeg bare have!

Ja det er helt sikkert mange penge at spare, men jeg vil ikke kunne "leve" med den grå vogn, så det bliver den kahki-farvet som jeg er dyyyybt forelsket i

Altså den grå var da virkelig fin, men den er bare ikke mig, og slet ikke kahki-farvet

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

Pylle3 skriver:

ALT

Jeg havde forelsket mig i en grøn odder - og så skulle den hverken være blå, gul el sort MEN grøn..

Så for mig ville jeg smide de 2000kr ekstra og få lige præcis drømmevognen - intet mindre..

Godt at høre at jeg ikke er den eneste der har det sådan

Jeg har valgt MIN vogn og og så er det sådan det er - SKAL have den kahki-farvet - kan og vil ikke nøjes med noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.