Hvor meget betyder farven??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.841 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. marts 2012

Darling<3

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

MortilCilas

Lidt måske, men jeg ville være i samme sted som dig. Jeg er typen, når jeg først har sat mig noget i hovedt, såsom en barnevogn i grøn fx, så skal den bare være den grøn, også selvom der står en billig i sort

Men gør hvad du ikke vil fortryde.

Anmeld

28. marts 2012

serinasmor

Jeg kan ikke svare dig på hvor meget farven betyder for dig

for mig betød farve på barnevognen intet ...

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

MortilCilas skriver:

Lidt måske, men jeg ville være i samme sted som dig. Jeg er typen, når jeg først har sat mig noget i hovedt, såsom en barnevogn i grøn fx, så skal den bare være den grøn, også selvom der står en billig i sort

Men gør hvad du ikke vil fortryde.

Jeg har det på helt samme måde, men sidder alligevel og tænker - burde jeg??:/

Er bare faldet fuldstænding for en kahki farvet, og så er grå jo noget helt andet 

Manden siger at jeg skal være ligeglad med hvad familien tænker, men det går mig ret meget på, da jeg bestemt ikke er typen der bare smider pengene "væk" ..

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

serinasmor skriver:

Jeg kan ikke svare dig på hvor meget farven betyder for dig

for mig betød farve på barnevognen intet ...

Så du ville sagtens kunne gå på kompromis og tage vognen i en anden farve, end den du oprindeligt havde valgt, blot for at spare penge?

Anmeld

28. marts 2012

serinasmor

Darling<3 skriver:

Så du ville sagtens kunne gå på kompromis og tage vognen i en anden farve, end den du oprindeligt havde valgt, blot for at spare penge?

jep

Anmeld

28. marts 2012

MissTas

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

jeg var ikke gået på kompromis.. jeg havde købt vognen i den farve jeg ønskede den skulle være

Anmeld

28. marts 2012

Dorthe1986

Åha, der ramte du lige et af mine ømme punkter normalt smider jeg heller ikke om mig med penge, men når det kommer til en farve på barnevogn, ja så ville jeg også kunne finde på at vælge den dyre, for det er en af de ting man kommer til at bruge mest og alligevel i nogle år nu var min barnevogn ikke dyrere pga den farve jeg valgte, men elskwr at min er sort og turkis det er altså også skide ærgerligt at vælge den grå, hvis du så alligevel ærgrer dig over at du ikke tog den khaki

Anmeld

28. marts 2012

Kay

jeg stod med den tidligere.... havde virkelig forelsket mig i en odder zip i sort med lilla kanter... men det var sidsteårs farver og i år lavede de den ikke bare med lilla kanter... kun med orange, blå og grøn og så nogle brune/sandfarvede nuancer... men mod en mer pris på mener det var 2000 kr. kunne vi special bestille den  og jeg syntes det er mange penge... som vi kunne bruge på rigtig mange andre ting...

men jeg var så heldig at den søde sælger lige undersøgte lageret i et par andre butikker og fandt en i "mine" farver... og de fik den sendt til "vores" butik... og den var enda billigere fordi det var sidste års model...

så hvis jeg var dig ville jeg smutte forbi butikke og høre... du kunne jo være lige så heldig som mig

men til spørgsmålet... nej jeg ville ikke give 2000 kr. for farven... men det betydder ikke du ik skal

Anmeld

28. marts 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Kram Sabrina

Personligt ville jeg være ligeglad med farven så længe det stadig var en farve, der ville kunne bruges til begge køn. Ville ALDRIG bruge 2000 ekstra på at barnevognen har den rigtige farve - både fordi jeg synes det er mange penge, men også fordi det ikke er vigtigt for mig..

Men det handler jo ikke om, hvad JEG ville kunne leve med, men om, hvad DU ville kunne leve med - og være tilfreds med. 

Spørgsmålet er jo netop ikke om 2000 kr. ekstra for den rigtige farve er for dyrt, men om du ville ærge gul og grøn over, at du ikke købte DRØMMEBARNEVOGNEN.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.