Hvor meget betyder farven??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Darling<3

M (: skriver:

Personligt ville jeg være ligeglad med farven så længe det stadig var en farve, der ville kunne bruges til begge køn. Ville ALDRIG bruge 2000 ekstra på at barnevognen har den rigtige farve - både fordi jeg synes det er mange penge, men også fordi det ikke er vigtigt for mig..

Men det handler jo ikke om, hvad JEG ville kunne leve med, men om, hvad DU ville kunne leve med - og være tilfreds med. 

Spørgsmålet er jo netop ikke om 2000 kr. ekstra for den rigtige farve er for dyrt, men om du ville ærge gul og grøn over, at du ikke købte DRØMMEBARNEVOGNEN.. 

Tænkte nok at du ville have det sådan søde, men godt vi alligevel er lidt forskellige

Jeg har valgt min drømmevogn - vil simpelthen ikke nøjes med noget til vores datter - og når det er så dyr en vogn, skal den også gerne kunne holde til nummer 2 ( drenge kan jo også sagtens ligge i en baigefarvet barnevogn )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Tænkte nok at du ville have det sådan søde, men godt vi alligevel er lidt forskellige

Jeg har valgt min drømmevogn - vil simpelthen ikke nøjes med noget til vores datter - og når det er så dyr en vogn, skal den også gerne kunne holde til nummer 2 ( drenge kan jo også sagtens ligge i en baigefarvet barnevogn )

Haha, ja, regnede også med at du ville vælge den (dyre) løsning Håber du bliver tilfreds med dit valg - og glæder mig til at se den (og dig!) snart!

Anmeld

28. marts 2012

TeamRocket

Hvis jeg ønsker mig noget brændene, så går jeg ikke på kompromi

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

Haha, ja, regnede også med at du ville vælge den (dyre) løsning Håber du bliver tilfreds med dit valg - og glæder mig til at se den (og dig!) snart!

Hihi, du kender mig efterhånden

Kan kun være mere end suuuuper tilfreds med valget, kommer heltsikkert ikke til at fortryde!!

Glæder mig også til at se dig snart søde - -du må skubbe vognen op af de hårde bakker når mig og lille pigen kommer på besøg, klare aldrig turen opad!

Anmeld

28. marts 2012

Darling<3

TeamRocket skriver:

Hvis jeg ønsker mig noget brændene, så går jeg ikke på kompromi

Vil sige at jeg nærmest drømmer om vognen - så jeg ved at det er det rigtige valg at give ( at svigermor skal give ) 2000 kr mere for barnevognen

Anmeld

28. marts 2012

TeamRocket

Darling<3 skriver:

Vil sige at jeg nærmest drømmer om vognen - så jeg ved at det er det rigtige valg at give ( at svigermor skal give ) 2000 kr mere for barnevognen

Jae okay, vil så lige tilføje jeg ikke kunne finde på at vælge den dyre løsning hvis min svigermor var så sød at tilbyde det. Det ville være som at udnytte betænksomheden synes jeg  

Anmeld

28. marts 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

Du skal vælge den du føler for, om det er farven eller pengene du vælger må du gøre op med dig selv.

Jeg kunne ikke købe en ny som jeg ønskede i brun, men tog den farve af de brugte som jeg bedst kunne lide (dengang)! for man kan jo ændre mening med tiden.

Jeg er glad for min vogn, men ville måske have valgt anderledes i dag.

Ved ikke om du har børn i forvejen, hvis ikke kan du nemt ændre "babystil" når du er blevet dus med morlivet og finde ud af der er noget andet du synes er federe. Ved ikke om du kan følge mig.

Så fordi du vælger den "dyre" farve er det ikke sikkert det er den der betyder så meget for dig om et år.

Held og lykke med valget

Anmeld

28. marts 2012

Kløver

Tror kun det er dig som endeligt kan svare på det, for er jo hvad man selv føler, både hvor vigtigt det er og om man vil ofre pengene. Selv betyder farven ikke så lidt og valgte en barnevogn som var sort med noget sølv på, frem for 100% sort da vi så kunne spare 1000 kr.
personligt ville jeg aldrig vælge en barnevogn med feks kønsbestemt farve eller lys. Her er vi nok lidt praktiske og økonomiske hvad den slags angår.

Gør hvad i føler er det rigtige og hvad i føler i har råd til. Ville ikke selv give 2000 bare pga farven, men hvis det er rigtigt for dig så er det jo det du skal gøre

tillykke med kommende bebs

Anmeld

28. marts 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Hihi, du kender mig efterhånden

Kan kun være mere end suuuuper tilfreds med valget, kommer heltsikkert ikke til at fortryde!!

Glæder mig også til at se dig snart søde - -du må skubbe vognen op af de hårde bakker når mig og lille pigen kommer på besøg, klare aldrig turen opad!

Godt du er tilfreds!

Haha, det er en aftale - og derefter skal jeg vel slæbe jer op på anden sal

Anmeld

29. marts 2012

Darling<3

Godt du er tilfreds!

Haha, det er en aftale - og derefter skal jeg vel slæbe jer op på anden sal

Ja det går jeg da ud fra, at det ligesom følger med hehe..

Er lige kommet hjem fra lægen, alt var fint - igen Nu går der ikke længe inden jeg skal se mit guld<3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.