Hvor meget betyder farven??:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Ja det går jeg da ud fra, at det ligesom følger med hehe..

Er lige kommet hjem fra lægen, alt var fint - igen Nu går der ikke længe inden jeg skal se mit guld<3

Åh, jeg vidste det bare

Nej, de sidste hm, 14? uger kan da hurtigt gå! Er det ikke 2/7 du har termin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2012

Darling<3

M (: skriver:

Åh, jeg vidste det bare

Nej, de sidste hm, 14? uger kan da hurtigt gå! Er det ikke 2/7 du har termin?

Haha, ja det skal nok blive tungt

Jo det er den 2/7 jeg har termin, men det skal nu nok gå hurtigt. - de første 6 måneder er fløjet afsted!!

Anmeld

29. marts 2012

MaleneJensen

Darling<3 skriver:

Hej Piger

Jeg sidder og diskutere lidt med mig selv om hvor vigtig farven på barnevognen er.. Sagen er den at der er nogle vogne på tilbud, men ikke i min ønskefarve 

Er jeg forhøjrøvet hvis jeg vælger den dyre løsning frem for at spare ca 2000 kr?? Det drejer sig KUN om farven på vognen ikke andet

Kram Sabrina

Altså jeg har det sådan det skal kunne passe til begge køn Herhjemme er barnevognen og Klapvognen Sorte, men det også fordi nu har vi en pige så fik vi får en dreng næste gang og vi have købt en lyserød eller rød det ikke så smart af lægge en dreng ned i syntes jeg men det min mening

Følg med dit hjerte

Anmeld

29. marts 2012

Darling<3

MaleneJensen skriver:

Altså jeg har det sådan det skal kunne passe til begge køn Herhjemme er barnevognen og Klapvognen Sorte, men det også fordi nu har vi en pige så fik vi får en dreng næste gang og vi have købt en lyserød eller rød det ikke så smart af lægge en dreng ned i syntes jeg men det min mening

Følg med dit hjerte

Kahki farven er faktisk ligesom en kaffelatte, så den kan sagtens bruges til drenge også - har lovet min mand at jeg nok skal give han en søn også hihi...

Sort er også en ok farve, men når man er blevet forelsket i en anden farve, så er det virkelig svært at se positivt på de andre farver

Anmeld

29. marts 2012

MaleneJensen

Darling<3 skriver:

Kahki farven er faktisk ligesom en kaffelatte, så den kan sagtens bruges til drenge også - har lovet min mand at jeg nok skal give han en søn også hihi...

Sort er også en ok farve, men når man er blevet forelsket i en anden farve, så er det virkelig svært at se positivt på de andre farver

hehe kan sagtens Følge dig det svært af slippe en farve man er faldet for

Ja altså den farve vil jeg også kunne finde på af bruge til begge køn

Anmeld

29. marts 2012

Darling<3

MaleneJensen skriver:

hehe kan sagtens Følge dig det svært af slippe en farve man er faldet for

Ja altså den farve vil jeg også kunne finde på af bruge til begge køn

Ja det er virkelig svært, har også droppet den vogn der var på tilbud - kan ikke gå på kompromis!!

Ja sagtens, om ikke andet - så må jeg jo få trukket den om hvis det kommer dertil - det kan man vel godt?

Anmeld

29. marts 2012

modesty

har lovet min mand at jeg nok skal give han en søn også hihi...

Sig til din mand at det er hans sæd der afgør kønnet på barnet. 

Anmeld

29. marts 2012

MaleneJensen

Darling<3 skriver:

Ja det er virkelig svært, har også droppet den vogn der var på tilbud - kan ikke gå på kompromis!!

Ja sagtens, om ikke andet - så må jeg jo få trukket den om hvis det kommer dertil - det kan man vel godt?

Ja mon ikke hehe hehe

Anmeld

29. marts 2012

morethanperfect

Farven for mig betyder intet

Så længe den ikke er lyserød til en dreng om omvendt

Anmeld

29. marts 2012

M (:

Darling<3 skriver:

Haha, ja det skal nok blive tungt

Jo det er den 2/7 jeg har termin, men det skal nu nok gå hurtigt. - de første 6 måneder er fløjet afsted!!

Ja, det tror jeg gerne!

Hm, synes da heller ikke det er så længe siden du fortalte den glædelige nyhed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.