Er ved at blive vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Det startede allerede i uge 12:-( men har haft en periode hvor det har været ok, men igen nu er det skidt!!!!

Okay øv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2012

Camillos

frk-stoltze skriver:

Jeg har prøvet nøjegtig som du beskriver det og var sygt bange for det mÅske var begyndende bækkenløsning, men så startede jeg til fys, hvor hun sagde jeg skulle strække mine baller ud, for det var meget spændte, og jeg tænke hallo spændte jeg har kun gået ture, men ja jeg ligger mig på ryggen, den ene ben over det andet og så trækker jeg i det ben som er øverst ned mod maven, hvis du forstår?? De øvelser gjorde jeg her hjemme og så går hun ind og massere/løsner muskler og ledbånd som behandling. Og tro migvanærer det næsten ikk mere herhjemme. Nu kan jeg så ikk lave øvelserne pga af maven sidder i vegen, så så løsner hun bare op. Alle musklerne og det er jeg forbundet til halebenet i i bæknet og når det som nu skal til at gi sig, så kan det nemt komme til at gøre ondt og føles som overbelastning. Jeg plejede at ligge mig og slappe afdelen det fandt jeg ud af, gjorde det meget værre, så nu må jeg bare sætte mig hvis jeg bliver træt. 

Håber det gav lidt svar

Det gav bestemt svar! Jeg håber det bare er det ... Jeg må prøve den øvelse du beskriver ... og se om det hjælper.. 

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Jep det var mega tidligt derfor slog jeg det konstant hen med dårlige undskyldninger og det kostede i sidste ende . Jeg kunne hverken gå stå sidde ligge eller vende mig selv i sengen en lang overgang .

Jeg var til 7 fys behandlinger uden nogen effekt . Og ho desværre koster det penge men er du medlem af danmark betaler de en god del .
Jeg synes bestemt du skal kontakte lægen han eller hun kan os henvise dig til fys på sygehuset . Jeg var til privat . Sygehuset er gratis .
Udover det har jeg købt en bælte som støttede . Det hjælp i perioder . Men længe ture kunne jeg godt skyde en hvis pil efter .
Ja selv idag 15 måneder efter fødslen har jeg stadig dage med store smerter desværre .
Så afsted med dig
Det er kun dig selv der tænker på dig andre gør ikk forstå mig ret .

Okay tak , ja jeg må tage mig sammen og få ringet... 

Hmm jeg kan godt se der ikke skal gå for lang tid, så er der måske en mulighed for jeg ikke bliver sygemeldt.. 

7 fyr behandlinger uden effekt ? øv ... 

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

TR skriver:

Begge dele ;( så kan næsten ikk gå eller rejse mig når jeg først er kommet ned at sidde 

øv øv øv ! ... det er altså noget underligt noget synes jeg! 

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Moms skriver:

Du kan finde masser om dem på nettet.

Eks. her:

http://www.krop-fysik.dk/Default.aspx?ID=2&M=Shop&PID=78&ProductID=148

Moms

tak

Anmeld

28. marts 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Okay tak , ja jeg må tage mig sammen og få ringet... 

Hmm jeg kan godt se der ikke skal gå for lang tid, så er der måske en mulighed for jeg ikke bliver sygemeldt.. 

7 fyr behandlinger uden effekt ? øv ... 

Jeg vil bestemt ikk anbefale at vente for længe . Ho længere man venter jo Større chance er der for en sygemelding på fuldtid kort inde i graviditeten .

Ja 7 det er mange . Men ja jeg ventede selv for længe og jeg tror klart det er det der er grunden til det ingen effekt havde .
Hvis jeg får flere børn så reagere jeg klart på første tegn den gang .

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Jeg vil bestemt ikk anbefale at vente for længe . Ho længere man venter jo Større chance er der for en sygemelding på fuldtid kort inde i graviditeten .

Ja 7 det er mange . Men ja jeg ventede selv for længe og jeg tror klart det er det der er grunden til det ingen effekt havde .
Hvis jeg får flere børn så reagere jeg klart på første tegn den gang .

Okay.. jeg må ringe til min læge imorgen, da har jeg bilen hjemme min læge ligger 20 km fra hvor jeg bor..

Anmeld

28. marts 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

Okay.. jeg må ringe til min læge imorgen, da har jeg bilen hjemme min læge ligger 20 km fra hvor jeg bor..

Hehe . Ja det er lidt langt at gå i hvertfald .
Håber lægen vil hjælpe dig med noget behandling af en slags

Anmeld

28. marts 2012

frk-stoltze

Camillos skriver:

Det gav bestemt svar! Jeg håber det bare er det ... Jeg må prøve den øvelse du beskriver ... og se om det hjælper.. 

Ja prøv det, eller få en henvisning til en fys mit var

Og så slemt at når beg havde siddet og skulle op og gå, kunne jeg næsten ikk flytte mine ben i smerte. Og nu er det næsten helt væk

Anmeld

28. marts 2012

TR

Camillos skriver:

øv øv øv ! ... det er altså noget underligt noget synes jeg! 

Ja meget , men idag går det meget bedre ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.