Er ved at blive vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Jeg har max ondt i bækkenet bagtil!!! Lige ved halebenet og Ovenover ballen!!! Havde prøvet med deltid sygemeldt, og også et par uger med fuld sygemelding men nej.... Så nu må tiden være hjemme indtil fødsel;-)

okay det lydeer jo lidt som mig .. hvor langt  er du henne nu ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Det har du ret i det er det bestemt, elsker min lille laura over alt på jorden, jeg kørte galt da jeg var 13uger henne havde lige set hende til nf så puha troede ik hun klarede den men det gjorde hun

åhhh gud det må have været en forfærdelig oplevelse! Puhaaa godt hun klarede den! 

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

TR skriver:

Det er rigtig træls ! Siden i lørdags har jeg os døjet med at have ondt og i mine ben som om jeg har løbet marton ;(

kun benene eller også bækkenet ?   det er øv.. 

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Camillos skriver:

okay det lydeer jo lidt som mig .. hvor langt  er du henne nu ? 

Jeg er desværre kun23+0:-( så der længe til!!! Men heldigvis så går vi sommer i møde:-))

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Jeg er desværre kun23+0:-( så der længe til!!! Men heldigvis så går vi sommer i møde:-))

Okay, hvornår startede smerterne på dig? ... JA DER ER længe til endnu... men godt det er ved at være sommer som du selv siger.. 

Anmeld

27. marts 2012

l.kjoeller

Kan være bækken gener desværre:-(

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

Kan være bækken gener desværre:-(

synes bare det er MEGA TIDLIGT   kan det virkelig allerede komme nu ?

Anmeld

27. marts 2012

mortilnoahogmelina

Mine gener i lænden startede allerede i uge 9. I uge 17 tog jeg til læge med det første gang fordi jeg havde det som dig bare folk ikk ser ned på mig osv .
I uge 18. Var det en fuldtids sygemelding fordi jeg simpelthen først havde reageret på det så sent .

Så ja det kan godt allerede være graviditets gener , og ho før du kan blive behandlet ved en fys jo bedre og jo større chance er der for du kan arbejde om ikk andet bare deltid .

Anmeld

27. marts 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

UUrUsk

synes bare det er MEGA TIDLIGT   kan det virkelig allerede komme nu ?

Tror ikke det er bækken løsning endnu nødvendigvis menn gener (hvor det ikke er alle 3 punkter) men du skal nok vente det kommer så måske. Jeg fik det allerede uge 17. Så nu skal lytte til din krop så ikke du får det værre ven. Kan også bar være ligamenterne selvom det kan gøre ret så ondt. Prøv at tjekke om det gør ondt når du trykker på skambenet. syns du skal forhør dig ved lægen

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Pernille08 skriver:

Mine gener i lænden startede allerede i uge 9. I uge 17 tog jeg til læge med det første gang fordi jeg havde det som dig bare folk ikk ser ned på mig osv .
I uge 18. Var det en fuldtids sygemelding fordi jeg simpelthen først havde reageret på det så sent .

Så ja det kan godt allerede være graviditets gener , og ho før du kan blive behandlet ved en fys jo bedre og jo større chance er der for du kan arbejde om ikk andet bare deltid .

Det var tidligt.. mit er også startet omkring uge 9 Hold da fast synes bare det er tidligt !! forstår det ikke! .. 

Ja jeg har overvejet at ringe til lægen imorgen, min kæreste måtte hjælpe mig med at få mine støvler på her til eftermiddag fordi jeg havde svært ved at bukke mig pga smerter .. Det føles sådan nogenlunde når jeg går først på dagen men når jeg så har gået, kan  jeg mærke det mere eller mindre hele tiden..  Specielt når jeg rejser mig, sætter mig, vender mig i sengen eller tager sko på.. Ihh ... Er det ikke noget med Fys koster penge? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.