Er ved at blive vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
51 svar
0 synes godt om
27. marts 2012

Camillos

Nu må jeg snart få ringet til den læge altså ... 

De sidste 14 dage har jeg haft ondt i lænden .. On/off... Nu har jeg i nogle dage gået nogle lange ture for at finde ud af om det er motionen der er oversagen, er lige kommet hjem fra gå tur og JA nu er den gal igen . Det gør så ondt at jeg ikke kan løfte mine ben for at få støvler på, række mig hen over bordet for at få fat i en flaske vand. Det tager mig omkring 2 min at tage tilløb til at rejse mig fra sofaen pga smerter?

Det er somom det sidder ved Halebenet/ballen.. Er ikke Øm når man rører det kommer indefra ... 

Nogle der har prøvet det? Synes bare det er tidligt hvis det skulle være graviditeten er 10+2 idag. Håber på lidt svar...

En meget irriteret kvinde, der synes hun skal have alt for mange komplikationer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

Nu må jeg snart få ringet til den læge altså ... 

De sidste 14 dage har jeg haft ondt i lænden .. On/off... Nu har jeg i nogle dage gået nogle lange ture for at finde ud af om det er motionen der er oversagen, er lige kommet hjem fra gå tur og JA nu er den gal igen . Det gør så ondt at jeg ikke kan løfte mine ben for at få støvler på, række mig hen over bordet for at få fat i en flaske vand. Det tager mig omkring 2 min at tage tilløb til at rejse mig fra sofaen pga smerter?

Det er somom det sidder ved Halebenet/ballen.. Er ikke Øm når man rører det kommer indefra ... 

Nogle der har prøvet det? Synes bare det er tidligt hvis det skulle være graviditeten er 10+2 idag. Håber på lidt svar...

En meget irriteret kvinde, der synes hun skal have alt for mange komplikationer  

Iskias nerven lyder der som om du har ondt i syntes jeg

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Iskias nerven lyder der som om du har ondt i syntes jeg

Okay ... så må jeg nok til lægen så der kan blive gjort noget ved den .,. det er rigtig ubehageligt og nu vil jeg endelig godt være sund og gå nogle lange ture, fordi det er godt for bebs... og så får jeg skisme ondt af at gå... Det går over når jeg har hvilet hele natten.. så er der ingenting..

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Tá den med ro!!! Sådan startede mit også, og jeg er lige blevet sygemeldt resten af graviditeten i dag!! Så lyt lyt lyt til din krop!!! ;-)

Anmeld

27. marts 2012

Moms

Måske sacro-iliacaleddet/leddene

Prøv hellere end kiropraktor end lægen

Moms

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

Okay ... så må jeg nok til lægen så der kan blive gjort noget ved den .,. det er rigtig ubehageligt og nu vil jeg endelig godt være sund og gå nogle lange ture, fordi det er godt for bebs... og så får jeg skisme ondt af at gå... Det går over når jeg har hvilet hele natten.. så er der ingenting..

Ja det er nok minimalt hva de gør men noget balle massage er rigtig godt også at strække lidt ud, men ja få lægen til at kigge så der ikke gemmer sig andet.. Hva med og cykle i stedet det belaster ikke på samme måde

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Ja det er nok minimalt hva de gør men noget balle massage er rigtig godt også at strække lidt ud, men ja få lægen til at kigge så der ikke gemmer sig andet.. Hva med og cykle i stedet det belaster ikke på samme måde

Aha .. jamen jeg får totalt åndenød på en cykel hehe kan ikke fordrage det.. men det kunne være jeg skulle prøve heh

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

Aha .. jamen jeg får totalt åndenød på en cykel hehe kan ikke fordrage det.. men det kunne være jeg skulle prøve heh

He he ja det er ikke rart at blive bukket sammen på den måde Så må du svømme eller til graviditets gym

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

babymus77 skriver:

Tá den med ro!!! Sådan startede mit også, og jeg er lige blevet sygemeldt resten af graviditeten i dag!! Så lyt lyt lyt til din krop!!! ;-)

Jamen jeg er sygemeldt lige pt pga blødninger i graviditeten ... så jeg tar den med ro .. .. frygter bare at skulle på arbejde igen efter som der er mange tunge forflytninger og jeg går mange km om dagen ... Frygter lidt jeg ikke kan holde ud at komme tilbage? .. hvad er du sygemeldt for? 

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

He he ja det er ikke rart at blive bukket sammen på den måde Så må du svømme eller til graviditets gym

Ja jeg var i svømmehallen i søndags.. desværre samme resultat med lænden .. lidt noget juks! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.