Er ved at blive vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Camillos

Moms skriver:

Måske sacro-iliacaleddet/leddene

Prøv hellere end kiropraktor end lægen

Moms

hvad er det for nogle led?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

Ja jeg var i svømmehallen i søndags.. desværre samme resultat med lænden .. lidt noget juks! 

I hvor træls, så er det da bare ik nemt

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

I hvor træls, så er det da bare ik nemt

nej det er ikke ... føler også det er lidt tabu og har ikke rigtig lyst til at snakke med nogen om jeg har ondt .. for er bange for der er nogle der vil se ned på mig og tænke at det bare er fordi jeg ikke kan tåle at være gravid og jeg er pylret 

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

nej det er ikke ... føler også det er lidt tabu og har ikke rigtig lyst til at snakke med nogen om jeg har ondt .. for er bange for der er nogle der vil se ned på mig og tænke at det bare er fordi jeg ikke kan tåle at være gravid og jeg er pylret 

Du ska altså være velkommen til at klage og brokke alt hva du vil til mig jeg dømmer ik for nøj hvor jeg os bare syntes alt gjorde ondt og blev ramt af alt hva man næsten ku under min graviditet, du skriver bare hvis det er

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Du ska altså være velkommen til at klage og brokke alt hva du vil til mig jeg dømmer ik for nøj hvor jeg os bare syntes alt gjorde ondt og blev ramt af alt hva man næsten ku under min graviditet, du skriver bare hvis det er

tusind tak.. det er dejligt at hører... men synes bare man føler sig så skrøbelig først pletblødninger og sygemelding og nu lændesmerter øv hvor træls!

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

tusind tak.. det er dejligt at hører... men synes bare man føler sig så skrøbelig først pletblødninger og sygemelding og nu lændesmerter øv hvor træls!

Kan jeg godt forstå, har jo fuldt lidt med og puha syntes det er vildt du har mod og kræfter til at blive ved med at prøve.. Du er en sej dame i mine øjne

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Kan jeg godt forstå, har jo fuldt lidt med og puha syntes det er vildt du har mod og kræfter til at blive ved med at prøve.. Du er en sej dame i mine øjne

hehe Tak for det Men selvfølgelig bliver jeg ved at prøve.. det største i hele verden er at blive mor

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Camillos skriver:

Jamen jeg er sygemeldt lige pt pga blødninger i graviditeten ... så jeg tar den med ro .. .. frygter bare at skulle på arbejde igen efter som der er mange tunge forflytninger og jeg går mange km om dagen ... Frygter lidt jeg ikke kan holde ud at komme tilbage? .. hvad er du sygemeldt for? 

Jeg har max ondt i bækkenet bagtil!!! Lige ved halebenet og Ovenover ballen!!! Havde prøvet med deltid sygemeldt, og også et par uger med fuld sygemelding men nej.... Så nu må tiden være hjemme indtil fødsel;-)

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

hehe Tak for det Men selvfølgelig bliver jeg ved at prøve.. det største i hele verden er at blive mor

Det har du ret i det er det bestemt, elsker min lille laura over alt på jorden, jeg kørte galt da jeg var 13uger henne havde lige set hende til nf så puha troede ik hun klarede den men det gjorde hun

Anmeld

27. marts 2012

TR

Camillos skriver:

Nu må jeg snart få ringet til den læge altså ... 

De sidste 14 dage har jeg haft ondt i lænden .. On/off... Nu har jeg i nogle dage gået nogle lange ture for at finde ud af om det er motionen der er oversagen, er lige kommet hjem fra gå tur og JA nu er den gal igen . Det gør så ondt at jeg ikke kan løfte mine ben for at få støvler på, række mig hen over bordet for at få fat i en flaske vand. Det tager mig omkring 2 min at tage tilløb til at rejse mig fra sofaen pga smerter?

Det er somom det sidder ved Halebenet/ballen.. Er ikke Øm når man rører det kommer indefra ... 

Nogle der har prøvet det? Synes bare det er tidligt hvis det skulle være graviditeten er 10+2 idag. Håber på lidt svar...

En meget irriteret kvinde, der synes hun skal have alt for mange komplikationer  

Det er rigtig træls ! Siden i lørdags har jeg os døjet med at have ondt og i mine ben som om jeg har løbet marton ;(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.