Er ved at blive vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

Tror ikke det er bækken løsning endnu nødvendigvis menn gener (hvor det ikke er alle 3 punkter) men du skal nok vente det kommer så måske. Jeg fik det allerede uge 17. Så nu skal lytte til din krop så ikke du får det værre ven. Kan også bar være ligamenterne selvom det kan gøre ret så ondt. Prøv at tjekke om det gør ondt når du trykker på skambenet. syns du skal forhør dig ved lægen

Okay.. jeg må ringe til lægen imorgen og forhører mig ..  tak for hjælpen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

åhhh gud det må have været en forfærdelig oplevelse! Puhaaa godt hun klarede den! 

Det var det bestemt os, var jo heldigvis ikke så langt henne så de slag jeg fik mærkede hun jo ikke eller gjorde skade så graviditeten blev afbrudt men hvis jeg havde været længre henne sagde de hun ikke ville ha klaret det.. De er sku seje de unger

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Månsson skriver:

Det var det bestemt os, var jo heldigvis ikke så langt henne så de slag jeg fik mærkede hun jo ikke eller gjorde skade så graviditeten blev afbrudt men hvis jeg havde været længre henne sagde de hun ikke ville ha klaret det.. De er sku seje de unger

det må man sige.. men de ligger jo også godt beskyttet inde i maven de første 14 uger ca... det er først når maven bliver stor der skal lidt mindre påvirkning til ..

Anmeld

27. marts 2012

L&V

Camillos skriver:

det må man sige.. men de ligger jo også godt beskyttet inde i maven de første 14 uger ca... det er først når maven bliver stor der skal lidt mindre påvirkning til ..

Ja lige præcis

Anmeld

27. marts 2012

babymus77

Camillos skriver:

Okay, hvornår startede smerterne på dig? ... JA DER ER længe til endnu... men godt det er ved at være sommer som du selv siger.. 

Det startede allerede i uge 12:-( men har haft en periode hvor det har været ok, men igen nu er det skidt!!!!

Anmeld

27. marts 2012

Moms

Camillos skriver:

hvad er det for nogle led?

Du kan finde masser om dem på nettet.

Eks. her:

http://www.krop-fysik.dk/Default.aspx?ID=2&M=Shop&PID=78&ProductID=148

Moms

Anmeld

27. marts 2012

TR

Camillos skriver:

kun benene eller også bækkenet ?   det er øv.. 

Begge dele ;( så kan næsten ikk gå eller rejse mig når jeg først er kommet ned at sidde 

Anmeld

27. marts 2012

mortilnoahogmelina

Camillos skriver:

JJeJep

Det var tidligt.. mit er også startet omkring uge 9 Hold da fast synes bare det er tidligt !! forstår det ikke! .. 

Ja jeg har overvejet at ringe til lægen imorgen, min kæreste måtte hjælpe mig med at få mine støvler på her til eftermiddag fordi jeg havde svært ved at bukke mig pga smerter .. Det føles sådan nogenlunde når jeg går først på dagen men når jeg så har gået, kan  jeg mærke det mere eller mindre hele tiden..  Specielt når jeg rejser mig, sætter mig, vender mig i sengen eller tager sko på.. Ihh ... Er det ikke noget med Fys koster penge? 

Jep det var mega tidligt derfor slog jeg det konstant hen med dårlige undskyldninger og det kostede i sidste ende . Jeg kunne hverken gå stå sidde ligge eller vende mig selv i sengen en lang overgang .

Jeg var til 7 fys behandlinger uden nogen effekt . Og ho desværre koster det penge men er du medlem af danmark betaler de en god del .
Jeg synes bestemt du skal kontakte lægen han eller hun kan os henvise dig til fys på sygehuset . Jeg var til privat . Sygehuset er gratis .
Udover det har jeg købt en bælte som støttede . Det hjælp i perioder . Men længe ture kunne jeg godt skyde en hvis pil efter .
Ja selv idag 15 måneder efter fødslen har jeg stadig dage med store smerter desværre .
Så afsted med dig
Det er kun dig selv der tænker på dig andre gør ikk forstå mig ret .

Anmeld

27. marts 2012

frk-stoltze

Camillos skriver:

Nu må jeg snart få ringet til den læge altså ... 

De sidste 14 dage har jeg haft ondt i lænden .. On/off... Nu har jeg i nogle dage gået nogle lange ture for at finde ud af om det er motionen der er oversagen, er lige kommet hjem fra gå tur og JA nu er den gal igen . Det gør så ondt at jeg ikke kan løfte mine ben for at få støvler på, række mig hen over bordet for at få fat i en flaske vand. Det tager mig omkring 2 min at tage tilløb til at rejse mig fra sofaen pga smerter?

Det er somom det sidder ved Halebenet/ballen.. Er ikke Øm når man rører det kommer indefra ... 

Nogle der har prøvet det? Synes bare det er tidligt hvis det skulle være graviditeten er 10+2 idag. Håber på lidt svar...

En meget irriteret kvinde, der synes hun skal have alt for mange komplikationer  

Jeg har prøvet nøjegtig som du beskriver det og var sygt bange for det mÅske var begyndende bækkenløsning, men så startede jeg til fys, hvor hun sagde jeg skulle strække mine baller ud, for det var meget spændte, og jeg tænke hallo spændte jeg har kun gået ture, men ja jeg ligger mig på ryggen, den ene ben over det andet og så trækker jeg i det ben som er øverst ned mod maven, hvis du forstår?? De øvelser gjorde jeg her hjemme og så går hun ind og massere/løsner muskler og ledbånd som behandling. Og tro migvanærer det næsten ikk mere herhjemme. Nu kan jeg så ikk lave øvelserne pga af maven sidder i vegen, så så løsner hun bare op. Alle musklerne og det er jeg forbundet til halebenet i i bæknet og når det som nu skal til at gi sig, så kan det nemt komme til at gøre ondt og føles som overbelastning. Jeg plejede at ligge mig og slappe afdelen det fandt jeg ud af, gjorde det meget værre, så nu må jeg bare sætte mig hvis jeg bliver træt. 

Håber det gav lidt svar

Anmeld

27. marts 2012

Gaia

Hvis du har begyndende bækkenløsning, er det vigtigt at når du går ture at du går små skridt, går kangsomt og går op ad f.eks trapper som små børnville gøre det. Derefter skal du passe på med at gå med sko/støvler der har høj hæl og du skal bære på mindst muligt for at aflaste bækkenet. Når vi bliver gravide udløses der et stof relaxin der blødgøre ledene/og knoglerne i bækkenet, således at det kan give sig under fødslen. Derfor er det vigtigt dine muskler omkring bækkenet er stærke så de kan være med til at stabilisere bækkenet. Du kanevt. Overveje fys og få bækken øvelser med hjem eller gå på hold for gravide med bækken problemer. Da du er så tidligt henne i din graviditet tror jeg pt, det er Blødgørelsen af dine led der er problemet og ikke som sådan bækkenløsning. Men hvis du vil undgå at det udvikler sig til mere er det vigtigt du gør nogle af de overnævnte ting. God bedring og nej du er ik pylret både bløde led og bækkenløsning gør nas. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.