Camillos skriver:
JJeJep
Det var tidligt.. mit er også startet omkring uge 9
Hold da fast synes bare det er tidligt !! forstår det ikke!
..
Ja jeg har overvejet at ringe til lægen imorgen, min kæreste måtte hjælpe mig med at få mine støvler på her til eftermiddag fordi jeg havde svært ved at bukke mig pga smerter
.. Det føles sådan nogenlunde når jeg går først på dagen men når jeg så har gået, kan jeg mærke det mere eller mindre hele tiden.. Specielt når jeg rejser mig, sætter mig, vender mig i sengen eller tager sko på.. Ihh ... Er det ikke noget med Fys koster penge?
Jep det var mega tidligt

derfor slog jeg det konstant hen med dårlige undskyldninger og det kostede i sidste ende . Jeg kunne hverken gå stå sidde ligge eller vende mig selv i sengen en lang overgang .
Jeg var til 7 fys behandlinger uden nogen effekt . Og ho desværre koster det penge men er du medlem af danmark betaler de en god del .
Jeg synes bestemt du skal kontakte lægen han eller hun kan os henvise dig til fys på sygehuset . Jeg var til privat . Sygehuset er gratis .
Udover det har jeg købt en bælte som støttede . Det hjælp i perioder . Men længe ture kunne jeg godt skyde en hvis pil efter .
Ja selv idag 15 måneder efter fødslen har jeg stadig dage med store smerter desværre .
Så afsted med dig

Det er kun dig selv der tænker på dig andre gør ikk forstå mig ret .
Anmeld