Camillos skriver:
det kan være din krop er begyndt at forberede sig på en evt graviditet. Jeg har næsten altid haft ømme bryster 14 dage op til mens.. så stopper de med at være ømme når jeg får min mens. Det er hormoner progesteron som din krop danner under Ægløsning, der giver dig vand i kroppen, og specielt i brystvævet kan det mærkes..
Når du får din mens frigiver kroppen hormoner progesteron igen og du tisser det ud sammen med væsken.
Men jeg håber for dig du er blevet gravid
fingre.. 
jamen jeg har os altid ømme bryster op til mens, og mange gange 14 dage før, men denne gang gør de bare meget ondt... synes jeg aldrig de har gjort før, men grunden til denne tråd er jo os fprdi jeg fik de der kraftige mens smerter den fredag der for ca 14 dage siden, men gad vide om det måske har været ægløsning ? ej det kan det da ik være. eij jeg ved det virkelig ikke... det jo ik 14 dage siden jeg havde de smerter.
men imorgen er jeg på 29 dagen hvor jeg forventer(IKKE) mens, så nu må vi se om det kommer. det føles sådan og så alligevel ik, men det er fordi jeg sådan ønsker at jeg er gravid.
Anmeld