er forvirret - håber nogen ved ''noget'' ( lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg vil bare sige at jeg oplevede det samme da jeg stoppede på p-piller, men der kan selvfølgelig også gemme sig en bette bebs inde i mavsen

ja nu har jeg ikke spise p-piller i ret mange år så det tror jeg nu ikke det er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2012

Timse

Anonym skriver:

ja nu har jeg ikke spise p-piller i ret mange år så det tror jeg nu ikke det er..

Jeg skrev der nu også til --pige 87-- som svar til hende

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Timse skriver:

Jeg skrev der nu også til --pige 87-- som svar til hende

når okay....

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

når okay....

Anmeld

28. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

har du testet?

Anmeld

28. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

har du testet?

nej gør jeg først på tirsdag hvis mens udebliver

Anmeld

30. marts 2012

Anonym trådstarter

Er spændene om mens kommer imorgen, eller snart, det eneste der er anderleds nu er at jeg også har ømme bryster og de er store, ( sådan er det også altid op til mens) , tisser stadig ligeså meget, men meget lidt mens smerter efter det der skete med de smerter jeg havde.

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

har du testet?

Hold op hvor gør mine bryster ondt idag AAAV! De har da aldrig været så ømme før op til mens, ikke hvad jeg husker af.. mens er stadig ikke kommet, og håber os den blir helt væk, men lad os nu se imorgen...

Anmeld

2. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Hold op hvor gør mine bryster ondt idag AAAV! De har da aldrig været så ømme før op til mens, ikke hvad jeg husker af.. mens er stadig ikke kommet, og håber os den blir helt væk, men lad os nu se imorgen...

det kan være din krop er begyndt at forberede sig på en evt graviditet. Jeg har næsten altid haft ømme bryster 14 dage op til mens.. så stopper de med at være ømme når jeg får min mens. Det er hormoner progesteron som din krop danner under Ægløsning, der giver dig vand i kroppen, og specielt i brystvævet kan det mærkes.. Når du får din mens frigiver kroppen hormoner progesteron igen og du tisser det ud sammen med væsken. 

Men jeg håber for dig du er blevet gravid  fingre.. 

Anmeld

2. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

det kan være din krop er begyndt at forberede sig på en evt graviditet. Jeg har næsten altid haft ømme bryster 14 dage op til mens.. så stopper de med at være ømme når jeg får min mens. Det er hormoner progesteron som din krop danner under Ægløsning, der giver dig vand i kroppen, og specielt i brystvævet kan det mærkes.. Når du får din mens frigiver kroppen hormoner progesteron igen og du tisser det ud sammen med væsken. 

Men jeg håber for dig du er blevet gravid  fingre.. 

jamen jeg har os altid ømme bryster op til mens, og mange gange 14 dage før, men denne gang gør de bare meget ondt... synes jeg aldrig de har gjort før, men grunden til denne tråd er jo os fprdi jeg fik de der kraftige mens smerter den fredag der for ca 14 dage siden, men gad vide om det måske har været ægløsning ? ej det kan det da ik være. eij jeg ved det virkelig ikke... det jo ik 14 dage siden jeg havde de smerter.

men imorgen er jeg på 29 dagen hvor jeg forventer(IKKE) mens, så nu må vi se om det kommer. det føles sådan og så alligevel ik, men det er fordi jeg sådan ønsker at jeg er gravid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.