er forvirret - håber nogen ved ''noget'' ( lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Jo tak Vi har faktisk prøvet i 3 ÅR her i april på at bliove gravide, og det er først her for ik så lang tid siden at jeg er begyndt at tænke mindre på det ( TROR JEG )

Man siger jo tit at når folk har problemer med at blive gravide så bliver de det pludseligt når de holder op med at tænke så meget over det og slappe mere af

Jeg havde oz mens smerter i starten af min graviditet, men det kan jo oz sagens være hjernen der spiller dig et pus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

Annette1985

Hej

Okay- hvornår er der nogen der skriver ligaments smerter!?

Da jeg blev gravid var det lidt længe om at nå ind i mit hoved at det muligvis var det, der var "galt".

Jeg gik og ventede min mens. og havde meget ondt, og undrede mig, for jeg plejer aldrig at have særlig meget ondt op til min mens.

Men så fandt jeg ud af at det var mine ledbånd, der holder livmoderen som gav sig, fordi jeg var gravid (jeg blev lykkelig   ),

men det føles stort set som mens. smerter men er det ikke og hedder ligamentssmerter

Så, måske er du gravid

Håber dette info kunne bruges

Anmeld

26. marts 2012

NNGG

Jeg havde også mens smerter, op til at jeg opdagede at jegvar gravid. Der startede kort tid efter æggeløsning. Testede først da jeg var gået 11 dage over tid, da jeg hele tiden følte, at mens var på vej, så tog ligesom dig bind på. Følte ofte at nu var der noget mens på bindet (men nej.. Det var udflåd) 

Smerterne føltes præcist som mens smerter - Den eneste forskel var dog, at smerterne kom og gik. De var altså ikke vedvarende ligesom under min mens

Så måske er du heldig

Anmeld

26. marts 2012

Jenie

Jeg har det på præcis samme måde, med at jeg føler det er på vej, og større tissetrang  kan ikke erindre jeg har haft det sådan før så er virkelig spændt på hva det bliver til jeg  ihvertfald fingre

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Jenie skriver:

Jeg har det på præcis samme måde, med at jeg føler det er på vej, og større tissetrang  kan ikke erindre jeg har haft det sådan før så er virkelig spændt på hva det bliver til jeg  ihvertfald fingre

jamen iligemåde da og tak...

jamen jeg tisser bare meget op til mens , så det kan ikke være graviditetstegn.... men jeg fatter det altså barr ikke... for hvis min mens først skal komme på lørdag eller tirsdag , jamen så er det da vildt tidligt at jeg får min mens denne gang....

som sagt er jeg meget forvirret, men idag fik jeg også ømme bryster da jeg vågnede og det har jeg også ALTID inden mens...

den burde jo bare ik allerede komme nu ! ... forventer den allertidligst på lørdag, der er jo 6 dage til endnu ....

så tidligt plejer jeg ik mærke til tisse trængen og følsen af T DET ER PÅ VEJ ... hov hihi... sorry de store bogstaver...

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

NNGG skriver:

Jeg havde også mens smerter, op til at jeg opdagede at jegvar gravid. Der startede kort tid efter æggeløsning. Testede først da jeg var gået 11 dage over tid, da jeg hele tiden følte, at mens var på vej, så tog ligesom dig bind på. Følte ofte at nu var der noget mens på bindet (men nej.. Det var udflåd) 

Smerterne føltes præcist som mens smerter - Den eneste forskel var dog, at smerterne kom og gik. De var altså ikke vedvarende ligesom under min mens

Så måske er du heldig

ja men alle tegn på mens er der, det eneste jeg er mærklig over er at jeg først forventer mens tidligst på lørdag og senest på tirsdag...

Anmeld

26. marts 2012

Jenie

Anonym skriver:

jamen iligemåde da og tak...

jamen jeg tisser bare meget op til mens , så det kan ikke være graviditetstegn.... men jeg fatter det altså barr ikke... for hvis min mens først skal komme på lørdag eller tirsdag , jamen så er det da vildt tidligt at jeg får min mens denne gang....

som sagt er jeg meget forvirret, men idag fik jeg også ømme bryster da jeg vågnede og det har jeg også ALTID inden mens...

den burde jo bare ik allerede komme nu ! ... forventer den allertidligst på lørdag, der er jo 6 dage til endnu ....

så tidligt plejer jeg ik mærke til tisse trængen og følsen af T DET ER PÅ VEJ ... hov hihi... sorry de store bogstaver...

jeg forventer heller ikke min mens før den 3- 4 tidligst...

men uhh det kan godt nok få ens tanker igang, ventetiden og denne rumsteren i underlivet.. mine bryster er ikke så ømme som sidste gang jeg havde ægløsninger så det er helt klart anderledes den her gang. havde dog rumsteren sidste gang, men ikke den her følelse af min mens er på vej og man så bliver "snydt" af hvid udflåd...

ku være så dejligt ( for os begge  ) hvis der var en lille guldklump på vej

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Annette1985 skriver:

Hej

Okay- hvornår er der nogen der skriver ligaments smerter!?

Da jeg blev gravid var det lidt længe om at nå ind i mit hoved at det muligvis var det, der var "galt".

Jeg gik og ventede min mens. og havde meget ondt, og undrede mig, for jeg plejer aldrig at have særlig meget ondt op til min mens.

Men så fandt jeg ud af at det var mine ledbånd, der holder livmoderen som gav sig, fordi jeg var gravid (jeg blev lykkelig   ),

men det føles stort set som mens. smerter men er det ikke og hedder ligamentssmerter

Så, måske er du gravid

Håber dette info kunne bruges

ja tusind tak for info.... kommer til at tænke på at jeg jo egentlig havde MEGET ondt i forhold til mens smerter, plejer liga smerter at gøre mere ondt end alm mens smerter...

iiih du får mig jo helt til at håbe RIGTIG meget på det...

men lige et spørgsmål!: Kan det godt være ligament smerter så tidligt ? forventer jo først mens tidligst på lørdAG - og senest på tirsdag, og det var i fredags jeg havde de smerter... ???? !!!!

og kan godt forstå du blev Lykkelig, eg vil os blive SÅ lykkelig hvis jeg er grAVID, så min lille store dreng på 5 kan blive storebror som han rigtig gerne vil være

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Man siger jo tit at når folk har problemer med at blive gravide så bliver de det pludseligt når de holder op med at tænke så meget over det og slappe mere af

Jeg havde oz mens smerter i starten af min graviditet, men det kan jo oz sagens være hjernen der spiller dig et pus..

ja det kan det da, og ved da os at det stadig er mit store ønske at blive mor til endnu en lille trold, men i denne måned har jeg nemlig ik haft tal på hvornår jeg hjavde sidst og hvornår jeg forventer igen, men har dog regnet det nogenlunde ud nu...

men synes jo bare de der smerter i fredags er mærkeligt nu når det først burde komme på lørdag eller tirsdag

Anmeld

26. marts 2012

Anonym trådstarter

Jenie skriver:

jeg forventer heller ikke min mens før den 3- 4 tidligst...

men uhh det kan godt nok få ens tanker igang, ventetiden og denne rumsteren i underlivet.. mine bryster er ikke så ømme som sidste gang jeg havde ægløsninger så det er helt klart anderledes den her gang. havde dog rumsteren sidste gang, men ikke den her følelse af min mens er på vej og man så bliver "snydt" af hvid udflåd...

ku være så dejligt ( for os begge  ) hvis der var en lille guldklump på vej

ja helt bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.