jeg går med lidt samme "problem". Mig og kæresten vil gerne gøre min søn til storebror så jeg har smidt p-pillerne (gjorde jeg i midten af feb) jeg skulle ha min mens for 8 dage siden nu, har testet negativ på 3 graviditetsteste, men har mange andre mærkelige symptomer, har kvalme, har ondt i underlivet, jeg ligner en der er i 3 måned
og jeg tager altså ikke på normalt, føler det også helt anderledes i mit underliv end det var da jeg var på p-piller men kan det virkelig være p-pillerne der kan lave så meget bøvl i det?
men man har jo også hørt om massere hvor testen viser negativ hvor det så er positiv, men hold da op denne her ventetid og uvished er udholdelig. Håber der en guldklump i mavsen men tør heller ikke håbe på for meget før jeg ved det.
men jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor man har de der mens smerter (har jeg haft en 8-9 dage nu) uden der kommer mens og hvor det heller ikke er ægløsning. (min første graviditet havde jeg ingen smerter i underlivet og jeg testede positiv på alle teste jeg tog) jeg er helt forvirret
Anmeld