er forvirret - håber nogen ved ''noget'' ( lidt langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

min mens pleger at komme inden for en 3-5 dage når jeg har det sådan

okay kan også være min gør det, så kommer den bare alt for tidligt og den plejer aldrig at komme for tidligt eller for sent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2012

--pige 87--

jeg går med lidt samme "problem". Mig og kæresten vil gerne gøre min søn til storebror så jeg har smidt p-pillerne (gjorde jeg i midten af feb) jeg skulle ha min mens for 8 dage siden nu, har testet negativ på 3 graviditetsteste, men har mange andre mærkelige symptomer, har kvalme, har ondt i underlivet, jeg ligner en der er i 3 måned  og jeg tager altså ikke på normalt, føler det også helt anderledes i mit underliv end det var da jeg var på p-piller men kan det virkelig være p-pillerne der kan lave så meget bøvl i det?

men man har jo også hørt om massere hvor testen viser negativ hvor det så er positiv, men hold da op denne her ventetid og uvished er udholdelig. Håber der en guldklump i mavsen men tør heller ikke håbe på for meget før jeg ved det.

men jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor man har de der mens smerter (har jeg haft en 8-9 dage nu) uden der kommer mens og hvor det heller ikke er ægløsning. (min første graviditet havde jeg ingen smerter i underlivet og jeg testede positiv på alle teste jeg tog) jeg er helt forvirret

Anmeld

27. marts 2012

Annette1985

Anonym skriver:

ja tusind tak for info.... kommer til at tænke på at jeg jo egentlig havde MEGET ondt i forhold til mens smerter, plejer liga smerter at gøre mere ondt end alm mens smerter...

iiih du får mig jo helt til at håbe RIGTIG meget på det...

men lige et spørgsmål!: Kan det godt være ligament smerter så tidligt ? forventer jo først mens tidligst på lørdAG - og senest på tirsdag, og det var i fredags jeg havde de smerter... ???? !!!!

og kan godt forstå du blev Lykkelig, eg vil os blive SÅ lykkelig hvis jeg er grAVID, så min lille store dreng på 5 kan blive storebror som han rigtig gerne vil være

Ja det kan godt være ligamentssmerter så tidligt

Og om de gør mere ondt end mens. smerter ved jeg ikke. For det første er smerterne jo 100% individuelle fra person til person, og for det andet har jeg normalt ikke særlig store mens. smerter, så det kan jeg ikke vide

Men se dog at få testet så du kan finde ud af det, i stedet for bare at rende og undre dig

Annette

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

okay kan også være min gør det, så kommer den bare alt for tidligt og den plejer aldrig at komme for tidligt eller for sent

hva så er du gravid ?

Anmeld

27. marts 2012

Timse

--pige 87-- skriver:

jeg går med lidt samme "problem". Mig og kæresten vil gerne gøre min søn til storebror så jeg har smidt p-pillerne (gjorde jeg i midten af feb) jeg skulle ha min mens for 8 dage siden nu, har testet negativ på 3 graviditetsteste, men har mange andre mærkelige symptomer, har kvalme, har ondt i underlivet, jeg ligner en der er i 3 måned  og jeg tager altså ikke på normalt, føler det også helt anderledes i mit underliv end det var da jeg var på p-piller men kan det virkelig være p-pillerne der kan lave så meget bøvl i det?

men man har jo også hørt om massere hvor testen viser negativ hvor det så er positiv, men hold da op denne her ventetid og uvished er udholdelig. Håber der en guldklump i mavsen men tør heller ikke håbe på for meget før jeg ved det.

men jeg kunne også godt tænke mig at vide hvorfor man har de der mens smerter (har jeg haft en 8-9 dage nu) uden der kommer mens og hvor det heller ikke er ægløsning. (min første graviditet havde jeg ingen smerter i underlivet og jeg testede positiv på alle teste jeg tog) jeg er helt forvirret

Jeg vil bare sige at jeg oplevede det samme da jeg stoppede på p-piller, men der kan selvfølgelig også gemme sig en bette bebs inde i mavsen

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

hva så er du gravid ?

hehe har overhoved ikke testet, gør jeg heller ik før på tirsdag hvis mens udebliver,

Anmeld

27. marts 2012

Camillos

Anonym skriver:

hehe har overhoved ikke testet, gør jeg heller ik før på tirsdag hvis mens udebliver,

Okay det er først på tirsdag den skulle have været der? .. hvordan har du det så nu er det stadigvæk det samme ?  

Anmeld

27. marts 2012

Karo

Med begge mine børn har jeg haft mens symptomer op til test dagen. Det er meget almindeligt at man tisser meget i starten og jeg rente også på toilettet. Men min søn (den første) var jeg 6 uger henne før jeg opdagede det. For jeg var sikker på at mens var på vej. det samme var jeg med min datter, men denne gang ventede jeg ikke så længe med at teste.

Så jeg håber for jer at det er en lille spirer, der gør at du render på toilettet hele tiden.

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Med begge mine børn har jeg haft mens symptomer op til test dagen. Det er meget almindeligt at man tisser meget i starten og jeg rente også på toilettet. Men min søn (den første) var jeg 6 uger henne før jeg opdagede det. For jeg var sikker på at mens var på vej. det samme var jeg med min datter, men denne gang ventede jeg ikke så længe med at teste.

Så jeg håber for jer at det er en lille spirer, der gør at du render på toilettet hele tiden.

ja tak det er jo bare DRØMMEN

man kan jo kun håbe

Anmeld

27. marts 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay det er først på tirsdag den skulle have været der? .. hvordan har du det så nu er det stadigvæk det samme ?  

Ja det er stadig helt det samme, med mens smerter, tisseriet og føelsesen af at noget kommer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.