I fredags om morgenen havde jeg vildt ondt i lænden osv, og troede det var fordi jeg skulle på ''toilettet'', men havde ikke rigtig ''tid''.. men kommer så i tanke om at det faktisk er mens smerter jeg havde, ret meget. jeg kikkede i min kalender, og talte at jeg var på 26 dagen og sagde til kæresten: Nårh ja, skal da have min mens , så er det jo svaret på mine mens smerter. Så jeg tager bind på og det føles hele tiden som om det kommer.
Lørdag formiddag er det ikke kommet endnu og gider så ik ha bind på. det er stadig ikke kommet, og kikkede nærmere i kalenderen, og så ser det ud til jeg først forventer mens om 6-9 dage, min cyklus svinger mellem 26 - 29 dage..
til spørgsmålet:! hvis min mens først kommer om en lille uges tid, hvad kan mens smerterne så betyde ??? Idag troede jeg det var kommet, for havde igen '' lidt '' mens smerter og kunne mærke '' noget'' men det var hvid udflåd !!
tit kan jeg osgå mærke ægløsning, men i fredags var det jo ik ægløsning og det giver mig heller ikke mens smerter - så er altså lidt forvirret.. håber nogen ved hvad det kan skyldes....
Anmeld