Hej.
Min søn bliver 8 år i dag... Tillykke med ham
Og min dejlige mand fyldte år først i marts, så de har holdt det sammen i dag. Dejlig dag med hele familien 
Men men men... Minsvigerfars gaver er bare lidt uheldige for tiden... Ja faktisk de sidste par år. Han har altid været vild god til at købe gaver, men nu er de begyndt at købe folks gaver, når de er ude at rejse (hvilket de er ca 3 gange om året). De her gave er bare ikke så fine, så de nok ville ønske ville være.
I dag fik min mand et par Adidas sko (sikkert kopivarer) i den størrelse, som han bruger. Men de klemmer. De kan ikke byttes og det ender med at vores søn får dem. Mads der har fødselsdag får en træ motorcykel, der er lavet som et pudslespil i 3D og en lyselilla poloshirt. Drengen kommer hverken til at bruge pudslespil ell lyselilla poloshirt...
Jeg ved at min mands søster er rasende over de gaver, de er begyndt at købe i udlandet, men jeg synes bare ikke, man kan/bør sige noget. Man kan jo ikke vælge, hvad folk skal købe til én. Men intet kan byttes, hvis det er for lille osv.
I julegave fik vi et gavekort fra Coop på "en middag for 2". Jeg ved godt, det var en sød tanke, men vi ønsker os virkelig ikke sådan noget. Vi har stadig ikke fået brugt dette gavekort...
Kan man sige noget og hvordan? Jeg som svigerdatter vil ikke sige noget, men min mands søster, har i sinde at sige noget. Hun får jo også sådanne gaver til dem selv og deres børn. Ting der er dårlig kvalitet efter kort tids brug, hvis det overhovedet kan bruges og passes.
Anmeld