Anonym skriver:
Ej kan man godt tillade sig at blive lidt irriteret.......
Da jeg ventede vores første, kom min veninde med løftede pegefingre om bestemte navne jeg IKKE måtte bruge, for dem synes hun var pæne, fair nok, det undlod vi så..... Skal lige siges, hun hverken er gravid, prøver at blive at blive gravid og har ikke engang en kæreste (hun bor alene, så udsigten til børn er langt ude i fremtiden) Nu venter jeg så nr 2, og igen kom hun med flere navne, som jeg absolut ikke måtte bruge, for det var hendes navne..... jamen ok fair nok.
Vi fandt så et navn, ikke overdrevet specielt/sært, men meget lidt brugt, er under 500 i Danmark som har dette navn, af flere grunde. Her den anden dag, kommer veninden så og udtaler at hun nu er blevet så hooked på det navn, at hun også ville bruge det, men vi skulle stadig huske ikke at bruge hendes navnefavoritter, hvis vi fik flere børn. Blev så sur jeg fik sagt hun bare holdte fingrene fra vores navn og nu brugte vi det jo også først
Ikke at folk ikke må bruge det navn, men nøj hvor blev jeg irriteret. Netop fordi veninden havde taget patent på en masse navne, og havde så travlt med os, og så kom på den måde....
ved ikke hvad jeg vil med indlægget, er nok bare skide sur og skuffet over veninden kan finde på at være sådan og sige sådan 

Jeg forstår dig godt
Hun kan bare komme og sige at der en masse navne i ikke må bruge fordi hun godt kan lide dem, altså nu ved jeg ikke hvor mange navne det er i ikke må bruge, men hun skal vel ikke have så mange børn at hun bruger alle navnene
Synes bare i skal bruge det navn i har fundet også være ligeglad med hendes mening.
Både min kæreste og jeg også hans lillesøster kan godt lide navnet Celina. Men jeg har ikke sagt til hende at hun ikke må bruge det. Jeg vil da blive lidt træt af det hvis hun bruger Celina fordi det er det første pigenavn min kæreste og jeg blev enig om og vi har utrolig svært ved at blive enig om navne. Og nu har jeg ligesom bestemt mig for at hvis jeg en dag får en pige så skal hun hedde Celina, hvis navnet passer til hende.
Der er nu også størst chance for at min kæreste og jeg får børn før hans søster
Anmeld