Hvor er det trels

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2012

lion

Anonym skriver:

Ved vores 1 fandt vi 2 navne som ikke var på listen, og brugte det ene, og sagde jeg gerne ville bruge det andet hvis vi fik en mere af det køn, men hun blev sur fordi hun også synes det Var pæne navne, og når vi nu havde brugt det ene kunne jeg ikke tillade mig at bruge det andet. Da hun så snakkede om at bruge det navn vi nu har valgt, sagde jeg så, at så brugte jeg da bare det andet navn hvis vi fik flere børn, så blev hun sur for vi måtte ikke bruge hendes navne, men hun kan jo ik tage patent på hele navnebogen

Det er da utroligt hun kan være så egoistisk.

Hun kan da ikk ha hele navnebogen som du siger.

Men hvis I skal ha flere børn, skal du da bare ælade være med at fortælle hende navnet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2012

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det er da utroligt hun kan være så egoistisk.

Hun kan da ikk ha hele navnebogen som du siger.

Men hvis I skal ha flere børn, skal du da bare ælade være med at fortælle hende navnet

Ja hvis jeg stadig snakker med hende til den tid, er desværre langt fra eneste punkt hvor hun er egoistisk eller sætter store krav

Anmeld

24. marts 2012

lion

Anonym skriver:

Ja hvis jeg stadig snakker med hende til den tid, er desværre langt fra eneste punkt hvor hun er egoistisk eller sætter store krav

Så skal du jo tænke om hun giver mere positiv energi end dårlig.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

lion skriver:

Så skal du jo tænke om hun giver mere positiv energi end dårlig.

Lige nu Er det meget overvejende negativ, håber det bliver bedre når jeg har født, ellers er Jeg ved at være der hvor jeg er tæt på at have fået nok Det her var måske bare dråben

Anmeld

24. marts 2012

lion

Anonym skriver:

Lige nu Er det meget overvejende negativ, håber det bliver bedre når jeg har født, ellers er Jeg ved at være der hvor jeg er tæt på at have fået nok Det her var måske bare dråben

Det er bare synd at det skal ende sådan med en af dine veninder. At hun ikke forstår at nu er det nok.

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

lion skriver:

Det er bare synd at det skal ende sådan med en af dine veninder. At hun ikke forstår at nu er det nok.

Vi kan kun være enige, men har bare været så mange ting på det sidste hvor jeg tænkte, ej det må være mig og mine hormoner, hvor min mand har sagt, nu må det være

Anmeld

24. marts 2012

Anonym trådstarter

lion skriver:

Vi kan kun være enige, men har bare været så mange ting på det sidste hvor jeg tænkte, ej det må være mig og mine hormoner, hvor min mand har sagt, nu må det være nok

Anmeld

24. marts 2012

Røverdatter

Anonym skriver:

Ej kan man godt tillade sig at blive lidt irriteret.......

Da jeg ventede vores første, kom min veninde med løftede pegefingre om bestemte navne jeg IKKE måtte bruge, for dem synes hun var pæne, fair nok, det undlod vi så..... Skal lige siges, hun hverken er gravid, prøver at blive at blive gravid og har ikke engang en kæreste (hun bor alene, så udsigten til børn er langt ude i fremtiden) Nu venter jeg så nr 2, og igen kom hun med flere navne, som jeg absolut ikke måtte bruge, for det var hendes navne..... jamen ok fair nok.

Vi fandt så et navn, ikke overdrevet specielt/sært, men meget lidt brugt, er under 500 i Danmark som har dette navn, af flere grunde. Her den anden dag, kommer veninden så og udtaler at hun nu er blevet så hooked på det navn, at hun også ville bruge det, men vi skulle stadig huske ikke at bruge hendes navnefavoritter, hvis vi fik flere børn. Blev så sur jeg fik sagt hun bare holdte fingrene fra vores navn og nu brugte vi det jo også først

Ikke at folk ikke må bruge det navn, men nøj hvor blev jeg irriteret. Netop fordi veninden havde taget patent på en masse navne, og havde så travlt med os, og så kom på den måde....

ved ikke hvad jeg vil med indlægget, er nok bare skide sur og skuffet over veninden kan finde på at være sådan og sige sådan

Det er lidt sjovt det du skriver her, for jeg har været ude for netop det samme! Min veninde inviterede mig også hjem til hende, tog sin lille lommebog frem og læste alle de navne op som hun havde tænkt sig at hendes børn MÅSKE skulle hedde. Navne, som jeg faktisk syntes er rigtig søde. Øv altså.

Men jeg synes du bare skal gøre hvad du har lyst til. Bestem jer for et navn, og ikk tænk på hvad hun synes om det. Det er dig der er gravid og ikke hende..

God weekend 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.