Har ikke læst hele tråden, for den er efterhånden lang
Syntes det er meget ærgerligt, om nogen udnytter systemets mulighed for sygemelding., Samtidig tænker jeg at det da er rigtig sørgeligt med en arbejdsplads, hvor så mange kvinder (som mistanken er) overhovedet har lyst til at sygemelde sig så meget af sin graviditet. Jeg ved at når jeg er fraværende, så skal mine kollegaer løbe stærkere og ud over at jeg jo godt kan lide mit job, så kan jeg også rigtig godt lide at være med til at skabe en skønt arbejdsmiljø, hvilket det jo ikke bliver, hvis der er for mange syge. Tror på det der er andre der har kaldt det at det er "en ond cirkel" og dfen er bare hverken rar for medarbejdere, mellemledere eller chefer. Håber din mands arbejdsplads finder en måde at løsne op for de her sygemeldinger.
Har selv været sygemeldt i korte perioder af forskellige årsager knyttet til graviditeten og min baby kommer først (står muligvis over for en fraværsmelding grundet smittefare på job) og har egentlig ikke de store kvaler ved det. Men det er også fordi jeg desværre har fået ødelagt min glæde ved mit job grundet nogen specifikke problematikker. Er dog stadig trist over at have det sådan og kunne aldrig finde på at sygemelde mig uden at være syg. Kunne bare heller ikke længere finde på at gå på job syg, for at sikre at ingen skulle have ekstra pga mig.
Anmeld