Hvad ville i sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Min kæreste kom hjem i dag efter at have været sammen med sin datter og fortalte mig at han og datteren havde været nede i byen.. Sammen med moren også??

Det havde ingen anledning ud over at de var dernede sammen... Jeg blev faktisk lidt vred på min kæreste.. Syntes ikke det er fair overfor mig at han går dernede i byen som en lille familie med, eksen og deres fælles barn..

Er det mig der er sippet eller er der andre der ville stejle lidt over at få sådan noget afvide.. Især når det ikke var aftalt og jeg først fik det afvide da han kom hjem.....

Jeg kan forstå dig hvis du stiller spørgsmål ved du ikke var med.

Jeg ville ønske min mand's  eks og hendes mand kunne ses med os, for deres søn's skyld. Det havde været fedt hvis vi kunne mødes til fødselsdag eller en hyggelig dag på terassen hvor vi kunne grille eller noget. Syntes det er brand ærgerligt når forholdene ikke er særlig gode.

Så du må glæde dig over de har et godt forhold og så spørg ham om ikke du må komme med næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Jeg er selv bonusmor til 2 og jeg kan (åbenbart som en af de eneste) godt forstå dig. 

Det er rigtig dejligt hvis far og mor kan sammen selvom de er skilt og har nye familier MEN...
Sådan her er det hos os (min kærestes og xens eget valg) :
Vi har 2 børn sammen og de har 2 børn sammen. Vi har deres børn sammen hver anden uge så ordningen er 50/50. Hvis min kæreste ses med xen så er det kun i forbindelse med afhentning og aflevering eller hvis der holdes fødselsdag for klasserne. Men der er jeg der for det meste også. De få gange de er alene sammen er det til skolehjemsamtalerne på børnenes skole og det er fint for mig. Ingen af dem har ønske om at ses alene de to eller de to og deres børn. 
MEN... Der har også været situationer lignende din og det har jeg heller ik brudt mig om. Ka desværre ik forklare hvorfor for er ik selv klar over det. Når alt kommer til alt skyldes det sikkert mit eget selvværd (grundet noget fortid) og har intet med ham eller hende at gøre. 
Men jeg ka også blive skide irriteret hvis han fx har inviteret hende ind på kaffe uden at spørge mig først. Men det er jo småting. 
Det værste jeg har oplevet var til min bonusdatters konfirmation. Vi holdte den sammen med hendes mor og både hendes og hans familie var jo selvfølgelig med. Da vi kom ud hvor festen sku holdes efter kirken var flere af hendes gæster kommet. Jeg kendte ingen af dem og havde regnet med at min kæreste stolt præsenterede mig og vores søn for xfamilien. Men det gjorde han ikke. Mens jeg tog jakke af og jakken af vores søn gik han hen og snakkede med hele hendes familie. Ikke en eneste blev jeg præsenteret for. Så der stod jeg, gravid og med en lille søn og så til :-( Under festen følte jeg mig meget alene og blev total ked af det efter festen da han gav hende et kram. Har han aldrig gjort siden de gik fra hinanden for 4 år siden. DET gik over min grænse og ramte mig følelsesmæssigt. 
Så... Ja jeg ka til dels godt forstå dig. 
Så må vi sgu være sippet sammen ;-)
Knus fra en anden bonusmor :-)

Rart at hører der bare er nogle få der er enige med mig! Det betyder meget at det ikke kun er mig som er den eneste der har de følelser i klemme Tusind tak for dit svar

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Jeg kan forstå dig hvis du stiller spørgsmål ved du ikke var med.

Jeg ville ønske min mand's  eks og hendes mand kunne ses med os, for deres søn's skyld. Det havde været fedt hvis vi kunne mødes til fødselsdag eller en hyggelig dag på terassen hvor vi kunne grille eller noget. Syntes det er brand ærgerligt når forholdene ikke er særlig gode.

Så du må glæde dig over de har et godt forhold og så spørg ham om ikke du må komme med næste gang

Det er en umulighed at jeg skulle kunne komme med da hun har været så utrolig falsk overfor mig og stadig er.. Det er utrolig akavet hvis vi er i samme rum især fordi hun konstant taler til min kæreste som om jeg er gæst og de er gift... Hvilket kun gør mig ked af det og datteren kan hurtigt mærke det.. Så at jeg er med når det er, er en umulighed :/

Anmeld

4. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Det er en umulighed at jeg skulle kunne komme med da hun har været så utrolig falsk overfor mig og stadig er.. Det er utrolig akavet hvis vi er i samme rum især fordi hun konstant taler til min kæreste som om jeg er gæst og de er gift... Hvilket kun gør mig ked af det og datteren kan hurtigt mærke det.. Så at jeg er med når det er, er en umulighed :/

Ja det er jo trist

Er du nervøs for din kærestes følelser for hende?

Anmeld

4. april 2012

Maja_4000

Jeg synes det lyder dejligt at de kan finde ud af at være sammen sammen med deres barn

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Ja det er jo trist

Er du nervøs for din kærestes følelser for hende?

Måske og måske ikke (måske lidt med mit eget selvværd) men er bare så bange for at HUN skulle kunne finde på at gå for tæt på.. Evt forsøge at lægge an på ham eller kysse ham.. For ved hun stadig har følelser for ham og det gør mig også rigtig ked af det

Anmeld

4. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Måske og måske ikke (måske lidt med mit eget selvværd) men er bare så bange for at HUN skulle kunne finde på at gå for tæt på.. Evt forsøge at lægge an på ham eller kysse ham.. For ved hun stadig har følelser for ham og det gør mig også rigtig ked af det

HVIS hun nu gjorde det, ville du så ikke føle dig sikker på han afviste hende? Det ville jo være et stort nederlag for hende,men jeg tror slet ikke hun vil prøve hvis hun ikke får nogle "signaler" fra ham. Hvad siger din kæreste til din reaktion?

Anmeld

4. april 2012

>>Carina<<

Anonym skriver:

Rart at hører der bare er nogle få der er enige med mig! Det betyder meget at det ikke kun er mig som er den eneste der har de følelser i klemme Tusind tak for dit svar

Det var da så lidt :-) du er velkommen til at skrive til mig privat. Det ka være rart at snakke med nogen der ka forstå en og som alligevel ik er så tæt på :-)

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

HVIS hun nu gjorde det, ville du så ikke føle dig sikker på han afviste hende? Det ville jo være et stort nederlag for hende,men jeg tror slet ikke hun vil prøve hvis hun ikke får nogle "signaler" fra ham. Hvad siger din kæreste til din reaktion?

Fik bare afvide at jeg skulle acceptere hun var der eller også må jeg jo gå ud og finde en anden.. Og så lukker jeg i og gemmer diskutionen væk.. For vil ikke risikere at miste ham pga hende..

Anmeld

4. april 2012

Anonym trådstarter

Carina1984 skriver:

Det var da så lidt :-) du er velkommen til at skrive til mig privat. Det ka være rart at snakke med nogen der ka forstå en og som alligevel ik er så tæt på :-)

Tak ville være rart at kunne snakke med en med samme holdninger som mig fra tid til anden Tilføjer dig lige herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.