„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Fik bare afvide at jeg skulle acceptere hun var der eller også må jeg jo gå ud og finde en anden.. Og så lukker jeg i og gemmer diskutionen væk.. For vil ikke risikere at miste ham pga hende..
Vil sige, at en mand, som kommer med sådan en bemærkning, ikke er værd at være sammen med, heller ikke selvom du siger, at du elsker ham... Så jeg ville komme væk og finde en mand som respektere dine følelser....
Jeg er selv bonus mor og har været det af flere omgange... og i det forrige havde manden samme holdning og væk var jeg... han forstrød godt nok og det viste sig, at han troede han havde følelser for eks... men da jeg smuttede opdaget han, hvor han hørte til... men det holdt så ikke, men det var ikke grunden til bruddet... men det er vigtig at du sætter grænser og ikke lader ham træde på dig på måde....
Kan iøvrigt heller ikke forstå, hvorfor han har samvær ved moderen?? barnet kan vel have samvær ved faderen.... så kan de omgås på en høflig måde ved aflevering og hentning og fødselsdage osv.....
Sæt grænser eller skynd dig væk ellers træder han på dig..!
Anmeld