Hvad ville i sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Fik bare afvide at jeg skulle acceptere hun var der eller også må jeg jo gå ud og finde en anden.. Og så lukker jeg i og gemmer diskutionen væk.. For vil ikke risikere at miste ham pga hende..

Så forstår jeg så godt du bliver sur Det er da et underligt svar at komme med. Det handler jo ikke om du ikke "accepterer" hun er der, men at du ikke ønsker de skal rende rundt og ligne en lille familie. Og så føler du dig måske lidt udenfor?

Syntes du skal forklare din kæreste hvordan du har det. For han skal da ikke bare feje dig af på den måde. Det er jo dig han har valgt og hende han har fravalgt. Så må han jo også respektere dine følelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2012

bette bebs

Ej, jeg synes bestemt ikke du er sippet. Det kan godt være der er en grund til de er x´er, men han burde vide at x´er er altid et følsomt område. Du er tvungen til at tage stilling og acceptere hende selvom hun stadig har følelser for din mand.

Han burde info til dig INDEN de leger far/mor/barn nede i byen. Hvorfor har de et behov for det?  Det har ikke noget med barnets tarv at gøre. Man skal være realistiske i disse situationer og ikke give ungen forhåbentninger om at mor og far fin der sammen igen. Men vise at der er/kommer altså en bonus mor/far.

Når der nu er bonus partnere ind i billedet hvorfor så ikke være mor/far/barn + bonus far/mor der hygger nede i byen.

Du får lige

Anmeld

4. april 2012

MaleneG

Som andre også skriver så er det altså barnets behov der kommer i første række her, og ikke hvorvidt du føler for han skal omgåes sin eks, selv om der ikke er en officiel grund til det. 

Jeg ses da også ofte med min datters far sammen med min datter, nogen gange for at shoppe lidt tøj, andre gange bare lige for at sige hej. 

Og hvis min kæreste skulle stejle over det, så ved han hvor døren er. Som sagt, der er jo en grund til at man er gået fra hianden, og endda har fået sig en ny  

Anmeld

4. april 2012

Laura.

Anonym skriver:

Min kæreste kom hjem i dag efter at have været sammen med sin datter og fortalte mig at han og datteren havde været nede i byen.. Sammen med moren også??

Det havde ingen anledning ud over at de var dernede sammen... Jeg blev faktisk lidt vred på min kæreste.. Syntes ikke det er fair overfor mig at han går dernede i byen som en lille familie med, eksen og deres fælles barn..

Er det mig der er sippet eller er der andre der ville stejle lidt over at få sådan noget afvide.. Især når det ikke var aftalt og jeg først fik det afvide da han kom hjem.....

Jeg kan ikke se hvorfor der skulle være noget galt i det.. jeg kan ikke se det store problem i det ihvertfald.. men det er også bare min mening..

Anmeld

17. april 2012

JanetBJ

Du siger at du ikke vil have at de går ud blandt folk og bliver set - nu tænker jeg så, er det bedre at de sidder hjemme i hendes lejlighed, hvor INGEN kan se dem, udover barnet? .

Anmeld

22. maj 2012

lotte84

Hejsa.

Jeg er ny herinde og har lige læst din "tråd" Vil blot sige, at jeg er enig med dig. Herhjemme diskutere vi også med bio-mor om at ses til hyggestunder. Hvilket jeg er imod, FORDI samarbejdet intet fejler og de ofte ses til noget i børnehaven, når der skal "byttes" søndag i stedet for mandag osv - og fordi jeg, som andre også har skrevet, mener at der er en familie og det er vores, ja bio-mor vil altid være der og skal altid være der, men de er ikke en familie mere, de har en søn hvor samarbejdet skal fungere - og han skal trives, hvilket han også gør i stor stil. men de har ikke en familie. Det er hårdt at være bonusmor og det jo ikke ligefrem sådan jeg drømte min familie skulle være - elsker knægten og faderen men moderen er en tant for meget og har slet ikke indsigt I at vi har vores familie - så jo jeg forstår dig fuldt ud..........

Anmeld

22. maj 2012

lio

Anonym skriver:

Min kæreste kom hjem i dag efter at have været sammen med sin datter og fortalte mig at han og datteren havde været nede i byen.. Sammen med moren også??

Det havde ingen anledning ud over at de var dernede sammen... Jeg blev faktisk lidt vred på min kæreste.. Syntes ikke det er fair overfor mig at han går dernede i byen som en lille familie med, eksen og deres fælles barn..

Er det mig der er sippet eller er der andre der ville stejle lidt over at få sådan noget afvide.. Især når det ikke var aftalt og jeg først fik det afvide da han kom hjem.....

Det er datterens behov fremfor alle andres - så ville ikke sige noget.

Tænker at det bunder i jalousi og det skal ikke gå ud over datterens behov for at se at mor og far kan sammen - også på åben gade.

Anmeld

24. maj 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Fik bare afvide at jeg skulle acceptere hun var der eller også må jeg jo gå ud og finde en anden.. Og så lukker jeg i og gemmer diskutionen væk.. For vil ikke risikere at miste ham pga hende..

Vil sige, at en mand, som kommer med sådan en bemærkning, ikke er værd at være sammen med, heller ikke selvom du siger, at du elsker ham... Så jeg ville komme væk og finde en mand som respektere dine følelser....

Jeg er selv bonus mor og har været det af flere omgange... og i det forrige havde manden samme holdning og væk var jeg... han forstrød godt nok og det viste sig, at han troede han havde følelser for eks... men da jeg smuttede opdaget han, hvor han hørte til... men det holdt så ikke, men det var ikke grunden til bruddet... men det er vigtig at du sætter grænser og ikke lader ham træde på dig på måde....

Kan iøvrigt heller ikke forstå, hvorfor han har samvær ved moderen?? barnet kan vel have samvær ved faderen.... så kan de omgås på en høflig måde ved aflevering og hentning og fødselsdage osv.....

Sæt grænser eller skynd dig væk ellers træder han på dig..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.