Hvad ville i sige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.618 visninger
37 svar
0 synes godt om
22. marts 2012

Anonym trådstarter

Min kæreste kom hjem i dag efter at have været sammen med sin datter og fortalte mig at han og datteren havde været nede i byen.. Sammen med moren også??

Det havde ingen anledning ud over at de var dernede sammen... Jeg blev faktisk lidt vred på min kæreste.. Syntes ikke det er fair overfor mig at han går dernede i byen som en lille familie med, eksen og deres fælles barn..

Er det mig der er sippet eller er der andre der ville stejle lidt over at få sådan noget afvide.. Især når det ikke var aftalt og jeg først fik det afvide da han kom hjem.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Min kæreste kom hjem i dag efter at have været sammen med sin datter og fortalte mig at han og datteren havde været nede i byen.. Sammen med moren også??

Det havde ingen anledning ud over at de var dernede sammen... Jeg blev faktisk lidt vred på min kæreste.. Syntes ikke det er fair overfor mig at han går dernede i byen som en lille familie med, eksen og deres fælles barn..

Er det mig der er sippet eller er der andre der ville stejle lidt over at få sådan noget afvide.. Især når det ikke var aftalt og jeg først fik det afvide da han kom hjem.....

Jeg syntes det er dig der er sippet, barnet har vel lov til at være sammen med sine forældre på samme tid, selvom du ikke ved det....

Der er vel en grund til de er X'er.......

Anmeld

22. marts 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

det er dig der er sippet. Barnet har også behov for at se mor og far godt kan sammen, så synes det er perfekt de kan enes på den måde...

Anmeld

22. marts 2012

Månelys

Mor-til-asta-09 skriver:

det er dig der er sippet. Barnet har også behov for at se mor og far godt kan sammen, så synes det er perfekt de kan enes på den måde...

HELT enig! Her må barnets behov og glæde altså komme først! Jeg ville ønske mine forældre kunne finde ud af den slags sammen. Det er da fantastisk, at barnet kan se, at far og mor kan sammen. Og han behøver vel ikke ringe hjem og spørge om lov til alt

Anmeld

22. marts 2012

Anonym trådstarter

Månelys skriver:

HELT enig! Her må barnets behov og glæde altså komme først! Jeg ville ønske mine forældre kunne finde ud af den slags sammen. Det er da fantastisk, at barnet kan se, at far og mor kan sammen. Og han behøver vel ikke ringe hjem og spørge om lov til alt

Hun ser de kan sammen da min kæreste opholder sig i morens lejlighed 8 timer om ugen for at være sammen med datteren.. Forstår bare ikke hvorfor de skal ud hvor alle kan se dem... Syntes det gør rigtig ondt.. Især fordi jeg ved moren stadig har følelser for ham...

Anmeld

22. marts 2012

L&V

Bondefruen skriver:

Jeg syntes det er dig der er sippet, barnet har vel lov til at være sammen med sine forældre på samme tid, selvom du ikke ved det....

Der er vel en grund til de er X'er.......

Anmeld

22. marts 2012

Rockertand

Nu er det nok kun mig, der har det sådan - men jeg ville være fuldstændig ligeglad, og jeg har da også prøvet det, da mit bonusbarn kom til skade med armen og mor og far tog på skadestuen og derefter havde de tre en hyggelig dag med McDonalds osv. Det har kun bedret deres samarbejde, at de et par gange har været afsted sammen. Jeg er fuldstændig tryg ved det og synes, at det er dejligt, at vi alle har et godt samarbejde omkring barnet.

Edit: Kan så se, at jeg ikke er den eneste.....

Anmeld

22. marts 2012

Månelys

Anonym skriver:

Hun ser de kan sammen da min kæreste opholder sig i morens lejlighed 8 timer om ugen for at være sammen med datteren.. Forstår bare ikke hvorfor de skal ud hvor alle kan se dem... Syntes det gør rigtig ondt.. Især fordi jeg ved moren stadig har følelser for ham...

Jamen det er da én ting! Hvorfor må de kun være sammen i lejligheden? Det er da sådan et kontrolleret miljø. Det er SÅ sundt for barnet også at kunne komme UD med dem.
Og om hun har følelser for ham er vel i princippet ligegyldigt, hvis de ikke er gengældt Der er x'er af en årsag, og han er sammen med ham nu. Et forhold bygger på tillid, og du er nødt til at stole på din kæreste. Han gør kun noget godt for sit barn, og det er jeg sikker på du også ville ønske, hvis det var dit barn.

Jeg forstår godt dine følelser som sådan, men de er også irrationelle, og det er du nødt til at overbevise dig selv om.

Anmeld

25. marts 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Synes det er fantastisk, at han kan gå en tur med sit barns mor!

Det er dejligt at hans datter har to forældre der stadig kan sammen.

Måske lyder det lidt groft, men du har valgt at være sammen med en mand der har et barn, det barn vil og skal altid komme i første række!

Når det er sagt, så ved jeg selfølgelig ikke noget om jeres forhold eller om din kæreste stadig har følelser i klemme? Men tal sammen

Anmeld

25. marts 2012

Kløver

Jeg kunne forstå hvis han intet sagde, men de kan jo ikke have alt planlagt. Det er da kun godt de kan være voksne om det at have et barn, selvom de ikke er sammen længere, og lave nogle ting for barnets skyld. Det er sikkert svært nok i forvejen.
Tror desværre det er dig som er en smule for jaloux. Glæd dig over han Er din og ærlig om at de bare gik en tur. Må også være til din fordel de har et godt samarbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.