Fødselsplanen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

L&V

EKBJ skriver:

Tror jeg vil være meget åben for alt:-)

Det tror jeg os er en go ide for man ved ikke hvordan man reagere og hva der hjælper en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

MomInTheMaking

AnnaKJ skriver:

Jamen det gjorde jeg nok så

Men ved, at alt lige så godt kan gå helt omvendt af hvad man havde tænkt, så synes det er godt nok, at det ikke er skrevet-i-sten-regler  

Nemlig.. Også lidt min point, altså der er jo ikke noget galt i at have nogen ting man gerne vil,,,

Jeg svare jo nok også med den i baghovedet at jeg har flere veninder der er blevet utrolig skuffet fordi de ikke fik den fødsel de gerne ville have haft, de var så også førstegangs gravide, det kna jeg forstå du ikke er..

Anmeld

21. marts 2012

crille

Kay skriver:

god jeg ik er den eneste der ik ved det...

Hehe.. det er du bestemt ikke 

Anmeld

21. marts 2012

Maise86

Jeg havde efter første fødsel, hvor jeg følte mig meget alene fået lavet en rigtig god fødselsplan sammen med min jordemoder. Jeg havde grundet flere ting under min graviditet været meget sårbar og havde brug for ekstra støtte. Så for mig var det rigtig vigtigt at jeg havde en jordemoder som var der for mig under fødslen og som støttede mig lidt ud over det sædvanlige. Jeg var ikke god til at udtrykke mine behov, så det var vigtigt for mig at jeg havde en der så de små signaler jeg udsendte. Jeg havde også brug for mere information end jeg havde fået under første fødsel, altså vide hvor langt jeg var iforløbet osv. 

Det meste med at jeg fik den bedste fødsel jeg overhovedet kunne have forestillet mig, det var så hyggeligt og jeg følte mig så tryg hele vejen igennem

Anmeld

21. marts 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Det er sådan nogle saltvandspabler Det føles som bistik, når de bliver lagt og svier helt ekstremt  ALDRIG MERE!

Hvor ligges de? Lige "indenfor"? Lyder da skide smertefuldt

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

AalborgPigen skriver:

Hvor ligges de? Lige "indenfor"? Lyder da skide smertefuldt

Ja - de ligges lige inden under huden, der hvor du mærker veerne mest. Jeg fik dem lagt lige over skambenet - der skulle jeg da aldrig have sagt ja til
Det er det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet - så hellere veerne!

Anmeld

22. marts 2012

Muffin_girl

AnnaKJ skriver:

Ja - de ligges lige inden under huden, der hvor du mærker veerne mest. Jeg fik dem lagt lige over skambenet - der skulle jeg da aldrig have sagt ja til
Det er det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet - så hellere veerne!

PUHA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.