AnnaKJ skriver:
Jeg er så små begyndt, at tænke over hvordan jeg gerne vil have min fødsel til at foregå, hvis det er muligt
Så skal have lavet en fødselsplan med ønsker og forventninger til fødslen, og så tænkte jeg om I havde lyst til at dele nogle af de ting I har skrevet på, så man kunne få et par tip til hvad der er vigtigt? 
Jeg valgte ikke at lave for mange "regler" for hvordan jeg ville have det under fødslen. Da jeg fik afvide af ALLE rundt om mig, som havde haft en fødselsplan at de ikke fik fulgt en eneste ting på den.
Så jeg holdte mig til nogen få ting.
Blandt andet elsker jeg vand, så derfor kunne jeg kun forestille mig at jeg ville synes om det under veerne. Så badekar med vand til mig.
Og så helst ingen bedøvelse af nogen art, da jeg ikke mener det er sundt for baby.
og så fik jeg forberedt min kæreste og fødselshjælper på at jeg ville have at jeg bare kunne sige "hold mund" og så skulle de gøre det og lignende.
De 3 ting fik blev også som jeg ville det, jeg kom i kar, fik ingen bedøvelse og folkene omkring mig "gjorde hvad jeg bad om"
hehe.
Alt andet jeg havde forestillet mig, blev helt anderledes.
Anmeld