Fødselsplanen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

AnnaK89

crille skriver:

Jeg ved godt at de udsendelser "hjælp vi skal føde" var ligesom alt mulig andet dokumentar og måske ikek så præcist. Men syntes nu der er nogen spørgsmål der rejser sig en gang imellem og nu slår det mig lige. Der var en kvinde, hvor barnet lå forkert og der spurgte de hende om hun ville have kejsersnit. Det havde hun taget beslutning om hjemmefra og derfor kunne de bare køre på. Jeg tænker at det måske er meget smart at have gjort sig lidt tanker forinden også i forhold til hvis det hele ikke går som man håber. Bare så man ikek skal til at tage stilling uden grundlag.. 

7-9.13, så er der jo ingen af os det sker for, men just in case 

Jeg har skrevet, at hvis det bliver KS (som jeg selvfølgelig går med til hvis de skønner det bedste), så vil jeg gerne have så meget omsorg og tryghed som muligt, da jeg simpelthen er PISSE bange for KS.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

MomInTheMaking

AnnaKJ skriver:

Nu er det heller ikke regler - men ønsker og tanker omkring fødslen og bliver det ikke sådan, så er det helt fint

Intet blev som jeg havde tænkt sidste gang, så tager det bestemt ikke som et nederlag hvis det ikke bliver som jeg havde tænkt.

Jeg kunne ikke finde et passende ord derfor jeg skrev "" rundt om ordet. så tror du misforstod mig lidt.. mener jo bestemt heller ikke det regler som sådan. Nu bad du bare om noget input og så skrev jeg hvordan jeg tænkte og hvad jeg havde haft af "regler".

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Mom In The Making skriver:

Jeg kunne ikke finde et passende ord derfor jeg skrev "" rundt om ordet. så tror du misforstod mig lidt.. mener jo bestemt heller ikke det regler som sådan. Nu bad du bare om noget input og så skrev jeg hvordan jeg tænkte og hvad jeg havde haft af "regler".

Jamen det gjorde jeg nok så

Men ved, at alt lige så godt kan gå helt omvendt af hvad man havde tænkt, så synes det er godt nok, at det ikke er skrevet-i-sten-regler  

Anmeld

21. marts 2012

crille

Syntes din plan lyder RIGTIG fornuftig. OG syntes det virker meget sundt at du informere så meget som du gør om ønsker og holdninger/frygt. Så kan JM jo meget bedre gøre sit arbejde i tråd med dig  

Havde skrevet mit indlæg inden jeg så dit. Kun derfor jeg skrev det som jeg gjorde  

Håber din fødsel går lige som du håber 

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

crille skriver:

Syntes din plan lyder RIGTIG fornuftig. OG syntes det virker meget sundt at du informere så meget som du gør om ønsker og holdninger/frygt. Så kan JM jo meget bedre gøre sit arbejde i tråd med dig  

Havde skrevet mit indlæg inden jeg så dit. Kun derfor jeg skrev det som jeg gjorde  

Håber din fødsel går lige som du håber 

Du synes ikke den virker lang og kringlet?

Er nemlig bange for at JM synes den er for lang

Anmeld

21. marts 2012

crille

AnnaKJ skriver:

Du synes ikke den virker lang og kringlet?

Er nemlig bange for at JM synes den er for lang

Har du ikek mulighed for at vende  den med JM inden fødsel? 

Jeg aner ikke hvor lang eller kort sådan en må være, men du gentager jo ikek dig selv, så hver punkt har jo en særlig betydning. Så ville jeg syntes det var svært at korte den ned  

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

crille skriver:

Har du ikek mulighed for at vende  den med JM inden fødsel? 

Jeg aner ikke hvor lang eller kort sådan en må være, men du gentager jo ikek dig selv, så hver punkt har jo en særlig betydning. Så ville jeg syntes det var svært at korte den ned  

Jo må nok heller tage den med næste gang

Og ellers må jeg jo forsøge at lave den om, hvis hun mener den er for lang

Anmeld

21. marts 2012

Kay

spændende at følge med i... har hele tiden tænkt hvad skal jeg dog bruge en fødsels plan til... men kan godt mærke på mig selv jeg egentlig har nogle ønsker... 

men er lige helt blank her... hvad er "bi stik" ?? går ikke ud fra de har en arrig bi de sætter til at stikke...

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

spændende at følge med i... har hele tiden tænkt hvad skal jeg dog bruge en fødsels plan til... men kan godt mærke på mig selv jeg egentlig har nogle ønsker... 

men er lige helt blank her... hvad er "bi stik" ?? går ikke ud fra de har en arrig bi de sætter til at stikke...

Det er sådan nogle saltvandspabler Det føles som bistik, når de bliver lagt og svier helt ekstremt  ALDRIG MERE!

Anmeld

21. marts 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det er sådan nogle saltvandspabler Det føles som bistik, når de bliver langt og svier helt ekstremt  ALDRIG MERE!

oki.. det lydder bestemt ikke rat...  ikke at jeg forventer at fødslen bliver en helt igennem ra følelse... men hvorfor gøre det hvis det gør følelsen være??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.