Fødselsplanen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

EKBJ

Månsson skriver:

Det er helt okay svare gerne..
Akupunktur var rigtig godt til den menses lignende følelse jeg havde i starten og tog smerterne så jeg ellers ku hvile mig og når det var slemt klare det med vejrtrækningen.. Epi er en sjov fornemmelse i det den bliver lagt ikke ubehagelig men underlig men nøj hvor er jeg glad for jeg fik den, gik fra at stor tude af smerte til at fortælle jokes 1min senere, det bedste jeg gjorde for mig selv

Jeg har indtil videre sagt jeg ikke vil have den.. men det er nok fordi jeg er meget bange for at det bliver problemer i ryggen.. (har haft problemer med ryggen i 3 år).. gav det nogle bivirkninger ved dig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Nej overhovedet ikke syntes det er rigtig fint også syntes jeg du ska insistere på at de læser den eller i hvert fald høre om de nu har.. Jeg havde en lang fødsel og var igennem alle tre vagtskifte og den sidste jm havde helt tydeligt ikke læst den og det ødelagde bare rigtig meget for mig

Men fin fødselsplan syntes jeg

Okay, tak for dit svar

Så vil jeg vise den til min JM næste gang jeg skal afsted

Anmeld

21. marts 2012

L&V

EKBJ skriver:

Jeg har indtil videre sagt jeg ikke vil have den.. men det er nok fordi jeg er meget bange for at det bliver problemer i ryggen.. (har haft problemer med ryggen i 3 år).. gav det nogle bivirkninger ved dig? 

Altså det er jo yderst yderst sjældent der sker noget. Jeg ku mærke stedet den havde sat i ca 14 dage efter men det var det.. Næsten det mindste problem efter en fødsel he he

Hva er det du er bange for sker om jeg må spørge??

Anmeld

21. marts 2012

EKBJ

Månsson skriver:

Altså det er jo yderst yderst sjældent der sker noget. Jeg ku mærke stedet den havde sat i ca 14 dage efter men det var det.. Næsten det mindste problem efter en fødsel he he

Hva er det du er bange for sker om jeg må spørge??

Jeg tror bare det er mig og min ryg.. pga det problemer jeg har haft!!:-) men har hørt om nogle som har døjet med hovedepine i mange måneder.. 

Anmeld

21. marts 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Okay, tak for dit svar

Så vil jeg vise den til min JM næste gang jeg skal afsted

Ja gør det og uanset hva så er det jo dit valg ikke hendes.. Go ide at få hende til at faxe den til sygehust med henblik på den bliver lagt i din journal

Anmeld

21. marts 2012

L&V

EKBJ skriver:

Jeg tror bare det er mig og min ryg.. pga det problemer jeg har haft!!:-) men har hørt om nogle som har døjet med hovedepine i mange måneder.. 

Altså jeg har selv piskesmæld og skæv ryg og skænkede det ikke en tanke.. Okay jamen det kan man jo heller ik udelukke men tror ik det sker tit, men man ska jo ik gøre noget hvis man ikke er tryg ved det De kan jo hjælpe på så mange måder syntes bi stik er det værste i verden og andre syntes det er suuppper

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

Ja gør det og uanset hva så er det jo dit valg ikke hendes.. Go ide at få hende til at faxe den til sygehust med henblik på den bliver lagt i din journal

Ja det med at ligge den i min journal, nævne min JM godt nok

Det tænker jeg er en rigtig god ide

Anmeld

21. marts 2012

EKBJ

Månsson skriver:

Altså jeg har selv piskesmæld og skæv ryg og skænkede det ikke en tanke.. Okay jamen det kan man jo heller ik udelukke men tror ik det sker tit, men man ska jo ik gøre noget hvis man ikke er tryg ved det De kan jo hjælpe på så mange måder syntes bi stik er det værste i verden og andre syntes det er suuppper

Tror jeg vil være meget åben for alt:-)

Anmeld

21. marts 2012

L&V

AnnaKJ skriver:

Ja det med at ligge den i min journal, nævne min JM godt nok

Det tænker jeg er en rigtig god ide

held og lykke

Anmeld

21. marts 2012

AnnaK89

Månsson skriver:

held og lykke

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.