Brug af sut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Jonatansmor

Her er drengen fra Juni 2010.

Og han bruger kun sutten når han skal sove, er syg eller er rigtigt ked.

Men vi har debat om det dagligt, om han skal have den eller ej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Celina bliver 3år til sommer og bruger sutten når hun sover, hvis hun bliver meget ked af det og når vi kører i bil. Hun har et stort suttebehov og har altid haft det, men hun er med på, at når vi leger, er der ingen sut Jeg vil gerne have den taget lidt mere fra hende, da jeg tydeligt kan se på hendes tænder, at hun bruger sut og har brugt den meget For bare et halvt år siden, havde hun den stort set hele tiden.... Ellers var hun bare ked og meget urolig.

Ja hvis det først går udover tænderne, så det med at få den væk

Anmeld

21. marts 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Hvor må det være rart... Synes tit jeg oplever drama, når børn plager om sutten og ikk får den...

Tror det handler meget om rutiner... Hvis barnet er vant til at skulle spørge og får et nej så er det meget nemmere

Anmeld

21. marts 2012

Julymama

Min datter er snart 9 måneder, og får den kun når hun sover (ikke altid) eller er ked .. Dog hvis hun har den i en suttekæde, kan hun godt finde på selv at tage den i munden for hyggens skyld ..

Anmeld

21. marts 2012

4xGreve

Daniella bliver 4 her til maj og smed i fredags sutten på eget intertativ og har overhovedet ikke spurgt til den... Men før det fik hun den når hun vil ha den... Nogen dage hele tiden andre dage slet ikke... Men vi lod hende selv styre det, hun kunne selv bedst mærke når hun havde behov for den.. 

Anmeld

21. marts 2012

Sasja77

An&Jo skriver:

synes der mangler en mulighed for at jeg kan svare..

Min dreng bliver 2 her den 11 april, og han har fri adgang til sutten, og tager den selv når han mener han har behov for den.. nogen dage kan han have den hele tiden og andre gider han den slet ikke..

det er helt op til ham selv om han vil have den eller ej, men han bruger den nu mest når han er træt eller ked af det

Sådan er det også her! Jeg må dog indrømme at jeg høre til en af dem der IKKE har noget problem med at der bliver brugt sut! Vores datter har den når hun har lyst, vi opfordre ikke til at hun skal bruge den men vi nægter hende det heller ikke.

Anmeld

21. marts 2012

An&Jo

Sasja77 skriver:

Sådan er det også her! Jeg må dog indrømme at jeg høre til en af dem der IKKE har noget problem med at der bliver brugt sut! Vores datter har den når hun har lyst, vi opfordre ikke til at hun skal bruge den men vi nægter hende det heller ikke.

jeg opfordrer bestemt heller ikke, og , men han bliver aldrig nægtet den..

Anmeld

21. marts 2012

Sasja77

An&Jo skriver:

jeg opfordrer bestemt heller ikke, og , men han bliver aldrig nægtet den..

Præcis -lige sådan vi også har det:-)

Anmeld

21. marts 2012

lisesp83

Min datter Julie bliver 2 år om en måned. Hun har aldrig rigtig brugt sut, kun når hun skal sove.

Nu her, er der et par sutter i hendes seng, dem bruger hun kun, hvis hun vågner om natten. Hvilket er sjældent.

Så næsten ingen sut her.

Anmeld

21. marts 2012

Talbutikken

Min datter på næsten et år, bruger kun sut når hun er rigtig feber syg ellers aldrig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.