Brug af sut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Ka+Ma=Be

Benjamin er 6 måneder og får sin sut, når han skal sove (hvis han vil have den - det er ikke altid sikkert) Med undtagelser også nogle gange når vi er ude og han er ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

TeamRocket

Den store brugte sin sut når der skulle soves og stoppede da hun var 2 år. Den lille har aldrig gidet hverken tomlen eller sutten så det jo dejlig nemt

Anmeld

21. marts 2012

Dansker I Holland

Her bruger vores 17 mdr imorgen gamle datter, KUN sut når hun skal sove og sove med den om natten. Og den BLIVER inde i soveværelset aldrig ind i stuen og ellers bliver den lagt et sted hun ikke kan se den. Hun har ikke et behov for sut, kun når hun skal sove, og vil ikke have at hun render rundt med den hele dagen og snakker med sut i munden når den tid kommer, synes det er synd og ødelægge tænderne så tidligt selvom det kun er mælketænder... 

Anmeld

21. marts 2012

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Hvor meget i løbet af en dag, bruger dit barn sutten?

Her er det når hun sover eller virkelig er syg/ked = sjældent..
Synes ik der er noget grimmere, end når børn på 2-3år render med sutten i munden konstant!
Plus har familie der arbejder i børnehave/vuggestue, som fortæller, at børnene aldrig bruger sut der. MEN når forældrene kommer ryger sutten i munden!

Begrund gerne..

marcus på 3½ har aldrig brugt sut

oliver på 8mdr. kun når han skal sove ellers ikke heller ikke når han er ked af det. 

Anmeld

21. marts 2012

raca

mine børn har ikke brugt sut... lige den vane har jeg ikke ville påføre dem.. så de er aldrig begyndt.

Anmeld

21. marts 2012

Fenja09

Vores datter på 7 måneder får sutten når hun skal sove eller når hun er ked af det, men hun får den også nogle aftner når hun er lidt pyller -træt, men ikke kan sove.

Jeg må indrømme, at jeg ikke synes at børn ser grimme ud med sut, selvom de er 2-3 år. Desuden ved jeg, at ingen børn bruger sut for evigt og det er derfor helt ligegyldigt for mig, om andre lader deres børn bruge sut meget.

Hvis børn og forældre har det fint med at bruge sutten, så fred være med det. Det kunne ikke genere mig mindre

/Fenja

Anmeld

21. marts 2012

Ryberg

Lasse er snart 2 år, og han bruger sutten efter behov!

Jeg vil IKKE tvinge ham til at undvære sin sut hvis han brug for sin sut, og betyder det han har den on and off flere gange i løbet af dagen, så er det sådan det er..

Åhhhh det er så træls med de "dømmende" meninger om at det er grimt at et barn på 2-3 år der går med sut det meste af tiden er grimt..
NEJ, de er stadig små børn! Derimod børn der er laaaangt over 3 år, så kan jeg være med, for der synes jeg ikke de skal bruge sut mere..

Jeg vil ikke sætte kriterier for min søn hvor tit han skal bruge sut eller ej... men derimod, når han er ved at fylde 3 år, så tager jeg tilløb til det, for når han fylder 3 år, så skal sutten væk

Anmeld

21. marts 2012

dorthemus

Min datter er 22 måneder og har aldrig brugt sut og det er jeg ganske godt tilfreds med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.