Brug af sut!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Silas&Mille

Silas er 14½ måned og har hans sut når han vil, men han leger typisk uden sutten og har den ellers når han sover eller er ked.

Mille er 6 uger gammel og bruger sutten det meste af dagen, da hun har et ret stort sutte behov.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

Frk.S

Freja er ½ år og bruger kun sutten når hun skal sove. Hun får den også tit når vi kører i bil - men det er bare fordi det tit passer med at hun skal sove der og falder som regel i søvn med det samme.

Jeg har tænkt mig at fortsætte med, at hun kun skal have den når hun sover.

Jeg har også svært ved at forstå hvorfor børn skal rende rundt og lege med en sut i munden.

Anmeld

21. marts 2012

Nolle

min søn er 10 mdr - og han brugt den til når han skulle sove ind til han var 6 mdr der stoppet han fra den ene dag til den anden.

vi er enlig meget ked a han ikke ville bruge dem mere, især nu til at sove uden flakse .

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

indrømmer det gerne ....

serina bruger sutten for meget ... vi forsøger at begrænse det men det er sgu svært ... den er vanedannende den sut

Vi har en regel om at hun må have sutten i 2 minutter ad gangen når det bare er fordi hun er småpylret .. så det får hun at vide når hun får den ...

vi var begyndt at lade være med at give hende den når hun bare var pylret ... hvorfor vi holdt op igen ved jeg egentlig ikke ... men det bunder nok i at far har fået nyt arbejde og derfor hver dag først kommer hjem når maden er lavet ... moren har ikke det vilde overskud til den slags små kampe lige pt ... men kommer stærkt efter det når jeg er færdig i praktik her om få uger ..

desuden får hun sutten når vi er på vej hjem fra dp ... fordi hun har haft en LANG dag og er træt ... hun afleverer den igen når vi kommer hjem

vi har en plan om at suttens endelige opgør bliver til december - hvor vi nok sender dem til julemanden (aka bedstemor)

Synes umiddelbart helller ikke det lyder så slemt.. Nogle børn vænner sig vel til den mere end andre

Anmeld

21. marts 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

synes der mangler en mulighed for at jeg kan svare..

Min dreng bliver 2 her den 11 april, og han har fri adgang til sutten, og tager den selv når han mener han har behov for den.. nogen dage kan han have den hele tiden og andre gider han den slet ikke..

det er helt op til ham selv om han vil have den eller ej, men han bruger den nu mest når han er træt eller ked af det

sådan er det også med Silas

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

synes der mangler en mulighed for at jeg kan svare..

Min dreng bliver 2 her den 11 april, og han har fri adgang til sutten, og tager den selv når han mener han har behov for den.. nogen dage kan han have den hele tiden og andre gider han den slet ikke..

det er helt op til ham selv om han vil have den eller ej, men han bruger den nu mest når han er træt eller ked af det

Ahh ja den mulighed mangler

Hmm ja det ville jeg ik selv lade min datter bestemme
Der er et barn i familien som bare behøver spørge efter den og så får den! Det dur ikke i mit hoved

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Silas er 14½ måned og har hans sut når han vil, men han leger typisk uden sutten og har den ellers når han sover eller er ked.

Mille er 6 uger gammel og bruger sutten det meste af dagen, da hun har et ret stort sutte behov.

Tja sålænge det er når der soves eller er ked, så det ok i mine øjne...

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Freja er ½ år og bruger kun sutten når hun skal sove. Hun får den også tit når vi kører i bil - men det er bare fordi det tit passer med at hun skal sove der og falder som regel i søvn med det samme.

Jeg har tænkt mig at fortsætte med, at hun kun skal have den når hun sover.

Jeg har også svært ved at forstå hvorfor børn skal rende rundt og lege med en sut i munden.

nemlig....

Jeg har aldrig forstået det og synes det er noget så grimt!

Anmeld

21. marts 2012

maria_wlt

Min datter har aldrig brugt sut..

Tristan bruger den KUN når han skal sove herhjemme.. I vuggestuen får han den vist når han bliver ked af det.

Vi har med vilje ikke sutter liggende, for vi er ikke til at Tristan skal gå rundt med den hele tiden.

Anmeld

21. marts 2012

Anonym trådstarter

schonert skriver:

min søn er 10 mdr - og han brugt den til når han skulle sove ind til han var 6 mdr der stoppet han fra den ene dag til den anden.

vi er enlig meget ked a han ikke ville bruge dem mere, især nu til at sove uden flakse .

Fedt at han stoppede selv - synes jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.