Ville i anbefale fødselsforberedelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

Tona

projekt-ønskebarn skriver:

Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det  

Dejlig dag til alle 

Det er nu ikke den nye regerings skyld det med fødselsforberedelsen, for det har allerede under den gamle regering været sådan i mange dele af landet at man skulle betale selv. I andre dele af landet skal man ikke. Det er noget juks

Nå men, jeg ville i alt fald have været virkelig ked af at undvære fødselsforberedelse. Jeg følte at jeg havde stor glæde af det jeg havde lært under fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

projekt-ønskebarn

How do I know Her hvor jeg bor i landet bliver der ihvertfald ikke tilbudt noget gratis desværre udover det obligatoriske på hospitalet...

Men tak for info, tror jeg finder en eller anden form for forberedelse, yoga, fødsels eller lign. for jeg kan godt li´ at være så forberedt som muligt selvom man  nok aldrig kan forberede sig 100 procent på en fødsel

Anmeld

21. marts 2012

LR85

Ditte_Marie skriver:

Det må du undskylde - jeg tog fejl.
Det er Ønskebørn som har det

Kig på Onskeborn.dk

Tak. Det er jeg glad for  

Anmeld

21. marts 2012

Fenja09

Nej, jeg ville aldrig bruge 1200 kr på fødselsforberedelse. Man kan få en masse gode tips, men at direkte forberede sig på sin fødsel, det tror jeg ikke man kan...ikke med den første i hvert fald. Desuden ved man aldrig hvordan fødslen kommer til at gå, og der er langt fra at få af vide, at man skal trække vejret på en bestemt måde, og så til at have kæmpe smerter i forbindelse med veerne. Jeg fik alt den hjælp jeg skulle have af jordemoderen, hun hjalp også med vejrtrækningen.

Alt det vi "lærte" til fødselsforberedelse, kunne jeg læse på nettet eller i en bog. Det gode var dog, at man fik aflivet en del myter og set fødegangen osv.

/Fenja

Anmeld

21. marts 2012

frøkenM.

Jeg har set at vores læge tilbyder noget sammen med andre gravide gratis. prøv evt. at spørge din læge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.