Ville i anbefale fødselsforberedelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2012

LR85

Ditte_Marie skriver:

Det der forældremøde på Hvidovre Hospital er slet ikke det samme som fødselsforberedelese vi var til det, og det var faktisk lidt kedeligt, for jeg vidste det hele i forvejen - men det skader jo ikke at høre det igen.

Fødselsforberedelese var egentlig noget jeg rigtig gerne ville have, men var for nærrig. Så kom aldrig til det - og fik heller ikke brug for det under fødslen.
Jeg fandt den vejrtrækningen som virkede for mig, Meget hurtigt, og ellers hjælper din JM dig

Men forresten tilbyder BabySam fødselsforberedelese gratis har jeg lige læst i deres katalog tjek det ud - det kan være du kan finde det på nettet.

God fornøjelse

har lige kigget hele babysams online katalog igennem, og fandt desværre ikke det med fødselsforberedelse.

kan du tilfældigvis huske/ved hvilken side det er på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

DinNabo

projekt-ønskebarn skriver:

Tusind tak for jeres svar. De udbyder noget på Hvidovre hvor jeg skal føde men det er ikke decideret fødselsforberedelse men et slags Info møde omkring fødsel og et om amning. Tænker det ikke er det samme som at ligge og lærer at trække vejret osv. 

Jeg har kigget på lidt forskelligt men priserne er nogenlunde ens. Omkring de 1200. Det var bla. Igennem apa som jeg har fået anbefalet. 

Åhh det er svært. Tror jeg må følge min mave fornemmelse når vi nærmer os. Har termin d. 23. Juli. Det er min første gang. 

Og forresten du skal ikke vente for længe, hvis du bestememr dig for det. Kurserne bliver booket helt vildt hurtigt hos apa..

Anmeld

21. marts 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for jeres info omkring apa, har også selv kun hørt godt om det, det er kun prisen der holder os lidt tilbage, men jeg vil helt sikkert genoverveje det og se om vi ikke kan få råd (eller det er jo en prioritering) og så også lige undersøge andre muligheder også - det kunne være der var noget billigere og måske lidt tættere på os, vi bor på amager og har ikke bil

Anmeld

21. marts 2012

CaWi

Her i Slagelse får man, af sin jordemoder, tilbudt gratis fødselsforberedelses kursus, og noget et om amning. Ved ikke hvor godt det er, har ikke selv været til det endnu.

Men ellers tilbyder vores KÆRE BØRN butik to aftner for 100 kr, hvor der den ene gang kommer en rigtig god jordemoder, og fortæller om fødsel og amning. Den anden aften handler om sikkerhed i bilen, og hvordan det er når 2 bliver til 3.

Ved ikke hvor mange butikker der har det. Her i Slagelse er det jordemoderen selv, der har kontaktet butikken, så de i samarbejde har lavet disse aftner. Men de er vildt populære.

Prøv at forhør dig lidt omkring

Anmeld

21. marts 2012

DinNabo

Hejs igen

En bekendt har været til fødselsforberedelse på Familieskolen http://www.familieskolen.dk/foer-foedsel/dofo/foedselsforberedelse 

Det er billigere end Apa ("kun" ca. 700 kr.) men det er også kun 4 mødegange, hvor hos apa er det 8-9 gange mener jeg.

Anmeld

21. marts 2012

chael

Gik til det med den første, for 6 år siden. Der var det gratis.

Men jeg synes ikke det er 1200,- værd.

Ihvertfald ikke for mit vedkommende, men andre har det måske anderledes?!

*Camilla

Anmeld

21. marts 2012

Chris86

vi gik ikke til noget og det har været fint..

Anmeld

21. marts 2012

Nattøs

vi går gratis til det på hospitalet. det er heldigvis et lille hold. vi gad ikke store hold

Anmeld

21. marts 2012

projekt-ønskebarn

Jeg tjekker lige linket ud og kære børn tak for hjælpen 

Anmeld

21. marts 2012

K&S

projekt-ønskebarn skriver:

Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det  

Dejlig dag til alle 

Vi var til 2 eftermiddage på Hvidovre Hospital, hvor vi fik info om fødselsforløbet, de første dage som forældre, tilbud på hospitalet samt info om amning og det var helt fint for mig

Jeg synes ikke, jeg manglede decideret fødselsforberedelse - jeg synes, 1200 kroner lyder af rigtig meget  men om det er pengene værd, kan jeg desværre ikke svare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.