Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
projekt-ønskebarn skriver: Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det Dejlig dag til alle
Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det
Dejlig dag til alle
What?! Det er saftsusemig blevet dyrt ..
Personligt havde jeg intet ud af den fødselsforberedelse jeg var til på sygehuset.
Til gengæld ofrede jeg 1000,- på 8 yogatimer for gravide! DÈT kunne jeg bruge til noget Det hjalp mig med hvertrækningen under fødslen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
projekt-ønskebarn skriver: Tusind tak for jeres svar. De udbyder noget på Hvidovre hvor jeg skal føde men det er ikke decideret fødselsforberedelse men et slags Info møde omkring fødsel og et om amning. Tænker det ikke er det samme som at ligge og lærer at trække vejret osv. Jeg har kigget på lidt forskelligt men priserne er nogenlunde ens. Omkring de 1200. Det var bla. Igennem apa som jeg har fået anbefalet. Åhh det er svært. Tror jeg må følge min mave fornemmelse når vi nærmer os. Har termin d. 23. Juli. Det er min første gang.
Tusind tak for jeres svar. De udbyder noget på Hvidovre hvor jeg skal føde men det er ikke decideret fødselsforberedelse men et slags Info møde omkring fødsel og et om amning. Tænker det ikke er det samme som at ligge og lærer at trække vejret osv.
Jeg har kigget på lidt forskelligt men priserne er nogenlunde ens. Omkring de 1200. Det var bla. Igennem apa som jeg har fået anbefalet.
Åhh det er svært. Tror jeg må følge min mave fornemmelse når vi nærmer os. Har termin d. 23. Juli. Det er min første gang.
Skal også føde på hvidovre og har selv godt overvejet om 2 forældreeftermiddage mon kan gøre tricket. Selv har jeg valgt at melde mig til noget graviditetsmotion, hvor der hver anden gang er indkluderet fødsels- og familieforberedelse. Det er inde i jordmoderhuset, så der håber jeg at kunen få stillet min nysgerrighed ang de ting der ikke er med på de to eftermiddage og så samtidig få nogle gode tips til bevægelse
HeidiØ skriver: What?! Det er saftsusemig blevet dyrt .. Personligt havde jeg intet ud af den fødselsforberedelse jeg var til på sygehuset. Til gengæld ofrede jeg 1000,- på 8 yogatimer for gravide! DÈT kunne jeg bruge til noget Det hjalp mig med hvertrækningen under fødslen
Har også KUN hørt rigitg godt om yoga
Hvis det er vejrtrækningsøvelser du efterspørger, kan jeg anbefale dig graviditetsyoga. Jeg havde store glæde af det ved min første fødsel og brugte det igen nu ved fødslen af mit 3. barn. Synes som de andre heller ikke at det vil være værd at smide 1200 kr efter fødselsforberedelse.
LR85 skriver: har lige kigget hele babysams online katalog igennem, og fandt desværre ikke det med fødselsforberedelse. kan du tilfældigvis huske/ved hvilken side det er på?
har lige kigget hele babysams online katalog igennem, og fandt desværre ikke det med fødselsforberedelse.
kan du tilfældigvis huske/ved hvilken side det er på?
Min søster gik også til yoga og var rigtig glad for det, så det vil jeg også lige undersøge
Tak for alle jeres erfaringer...
Var ikke til det og havde heller ikke behov for det
Jeg gik ikke til fødselsforberedelse i nogle af mine graviditeter og det havde jeg det meget fint med... Var som sådan heller ikke i stand til det...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128