Ville i anbefale fødselsforberedelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.578 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. marts 2012

projekt-ønskebarn

Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det  

Dejlig dag til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2012

larven_

jeg havde glæde af det og det hjalp mig meget..

Anmeld

21. marts 2012

Angelspot

projekt-ønskebarn skriver:

Det er jo blevet sådan nu med den nye regering at fødselsforberedelse ikke længere er gratis, derfor vil jeg hører jer om i vil dele jeres erfaringer omkring det inden vi ofre 1200 kr. På det  

Dejlig dag til alle 

Hold da op hvor er det mange penge!!

Nu ved jeg ikke hvad du vil få for de 1200 kr, om tilbuddet er anderledes end for 1½ år siden da jeg fik det, men jeg synes ikke det var 1200 kr værd. Det var rart at se fødeafdelingen og sengeafsnittene, men det som jordmoderen havde at fortælle, vidste jeg egentlig godt i en eller anden udstrækning. Og jeg er sikker på du kan få al den information du behøver, på nettet. Og fra venner og familie.

Men hvis du er nervøs og har mange tanker omkring det og ikke ved hvordan du skal forholde dig, så tror jeg det vil være godt at få styr på det

Anmeld

21. marts 2012

katrineoerum

Kan du ikke gå til fødselsforberedelse på hospitalet? det kan man da i københavn.

Nå men hvis det er første gang du skal føde så synes jeg det er en god ide at du tager noget fødselsforberedelse, så du ved hvordan du skal presse og hvad der er at få som smertelindring.

Anmeld

21. marts 2012

MorDk

Nu ved jeg jo ikke hvilket tilbud du får... MEN det jeg var til på Rigshospitalet da ventede min søn.... det er ikke 1200kr værd. Sys godt nok det er mange penge!!! Meget af det vidste jeg i forvejen ved at læse på nettet, se tv og snak med jordmoder... sååå....

Anmeld

21. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Dejlig dag til alle 

Jeg gik ikke til noget fødselsforberedelse. Jeg ville ønske jeg gjorde, for jeg blev grebet af panik da veerne kom og en masse tanker som: jeg ved jo ikke noget, jeg skulle have forberedt mig. Så det havde givet mig en følelse af kontrol hvis jeg havde.

Min svigerinde havde godt af det. Hun var glad for at at hun kunne bruge vejrtrækningsøvelserne. Hun synes nelig det gav hende kontrol over forløbet.

Anmeld

21. marts 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak for jeres svar. De udbyder noget på Hvidovre hvor jeg skal føde men det er ikke decideret fødselsforberedelse men et slags Info møde omkring fødsel og et om amning. Tænker det ikke er det samme som at ligge og lærer at trække vejret osv. 

Jeg har kigget på lidt forskelligt men priserne er nogenlunde ens. Omkring de 1200. Det var bla. Igennem apa som jeg har fået anbefalet. 

Åhh det er svært. Tror jeg må følge min mave fornemmelse når vi nærmer os. Har termin d. 23. Juli. Det er min første gang. 

Anmeld

21. marts 2012

Guldimaven

Ehm, jeg går til det gratis?

Anmeld

21. marts 2012

Jonatansmor

Tusind tak for jeres svar. De udbyder noget på Hvidovre hvor jeg skal føde men det er ikke decideret fødselsforberedelse men et slags Info møde omkring fødsel og et om amning. Tænker det ikke er det samme som at ligge og lærer at trække vejret osv. 

Jeg har kigget på lidt forskelligt men priserne er nogenlunde ens. Omkring de 1200. Det var bla. Igennem apa som jeg har fået anbefalet. 

Åhh det er svært. Tror jeg må følge min mave fornemmelse når vi nærmer os. Har termin d. 23. Juli. Det er min første gang. 

Jeg fik tildelt et pks og gik derfor ikke til fødselsforberedelse.

Men jeg fik lov til at mødes med min sp nogen uger før og den viden hun havde omkring fødsler, reaktionsmønstre og almindelig panik hjalp mig rigtigt meget.

Måske du kan få lov til det samme?

Anmeld

21. marts 2012

gruener

Jeg var med til det gratis på Hvidovre.. Det fik jeg ikke det store ud af, men ellers gik jeg ikke til noget.

Jeg ved ikke om det ville have hjulpet. Jeg endte ud i AKS, så det er svært at sige 

Men jeg tror ikke at jeg vil bruge pengene på det med den næste, som jeg forhåbentligt kan føde au naturel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.