SØS skriver:
Nå ja for at svare på spørgsmålet om, hvordan jeg har det med vægtstigning under graviditeten, så vil jeg sige, at så længe jeg holder mig inden for normalen, så er det jo perfekt, men jeg ville ikke "tillade" at der røg 20 + kg. på.
Jeg ville dog til enhver tid foretrække at tage en del kg. på end at have det så dårligt som jeg har.
Tak for dit indspark.
Det er fint at høre lidt forskellige synspunkter omkring emnet, jeg tillader mig dog at tilslutte mig Hyacinths kommentar.
Jeg har på ingen måde tilladt mig selv, at tage 20+ på i min sidste graviditet! Jo jeg spiste kage og slik - som alle gør, men ikke i overdrevne mængder. Jeg spiste ellers normalt, sørgede for ikke at sulte mig selv - for min egen og babys skyld, løb flere gange om ugen indtil en måned inden min termin...
Naturligvis er ens vægt påvirket af hvad man putter i munden, men jeg tror også der er andre faktorer der spiller ind...
I denne graviditet har jeg lidt enormt meget af kvalme og opkast, hvilket flere gange har betydet opkast i 12 timer i træk. På trods af dette, er vægten altså steget, og nej, det er da ikke særlig fedt, men trods alt er det vigtigst, at baby har hvad den skal bruge.
Anmeld