Dagplejemor har snakket om os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Dot D

sarahb skriver:

I dag har jeg haft lille Anton og hans mor og far, Anders og Lone på besøg. Det kan være Anton skal starte her. Det håber jeg for han var en dejlig lille dreng. Og så skal han være storebror. Det er så skønt for dem.

Det ville jeg faktisk slet ikk tage som noget stort, men jeg ville heller ikk hæfte mig ved sådanne ting. Det har jeg nok for travlt til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Få hende fyret hvis i mener det er grundlag nok.

Personligt ville jeg nok bare konfrontere hende med det.

Til gengæld hvis jeg havde mit barn i dagpleje der og hun gik og snakkede i byen om hvordan mit barn var (negativt) ville jeg måske nok gå videre med det.

Jeg har sku aldrig sagt jeg ville få hende fyret ! Har sku lov til at ringe at sige hun har brugt hendes tavhedspilt ..

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Kan da godt se det ikke er fedt . Men syns du det er grundlag nok til at fyre hende ?? 

Bare jeg ville nu bare ringe og fotælle kommuen hun har brugt hendes pligt , så må de finde ud a om de ville fyre hende med den her grund - få jeg synes det er få meget at hun gjordt det!

Anmeld

17. marts 2012

4xGreve

sarahb skriver:

I dag har jeg haft lille Anton og hans mor og far, Anders og Lone på besøg. Det kan være Anton skal starte her. Det håber jeg for han var en dejlig lille dreng. Og så skal han være storebror. Det er så skønt for dem.

Det ville jeg faktisk slet ikk tage som noget stort, men jeg ville heller ikk hæfte mig ved sådanne ting. Det har jeg nok for travlt til

Super godt skrevet... Sku en skræmmende verden vi lever i der skal ikke meget til for at blive meldt til kommunen... Puha...

Og ja det er da skide surt jeres søde hemlighed røg ud... Men glæd jer da over at en graviditet og et kommende barn er så meget mere end hvem der fortæller hvad først. Og at glæden og overraskelserne slet ikke er forbi endnu...

Anmeld

17. marts 2012

Laulund87

Det ville jeg godt nok blevet gal over!

Uanset hvad hun har fortalt videre og det for nogen ikke er vigtigt, så HAR hun gjort noget forkert og det er ikke i orden

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

Kender hende overhovdet ikke - Kender igengang dem hun har sagt det til, men de har sagdt det vider til nogen min kærste kender, og det er den vej vi har fundet ud a det.

Så vi kan ikke se nogen grund til hvorfor hun har sagdt det, OVERHOVDET IKKE !

Nu kom jeg til at se det var din kærestes venner. Kunne det tænkes, din kæreste ved du uheld havde kommet til at sige noget, eller hentyde til noget, siden det er hans kammerat som pludselig vidste besked, og han også havde kommet til at sige det, ved dagplejen, men at han bare ikke vil indrømme det er langt fra første gang jeg har hørt om mænd der kom til at slippe noget ud, af glæde

Anmeld

18. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

- bare fordi mig kærste skulle holde mund- SÅ skulle hun sku osse , hun har sku da i det mindste tavhedspligt. Det kan få hende fyret osv. 

Ja kan godt være vi overreagerer, men har sku lov til at være skuffet over det! ;/

Selvfølgelig har I ret til at være skuffede og synes det er ærgerligt, at det er sluppet ud. Helt sikkert.

Det er mere, hvis man ligefrem kontakter kommunen, at jeg personligt synes det er, at gå over gevind.

Anmeld

18. marts 2012

Frk. Himmelblå

RGN skriver:

Umiddelbart synes jeg I overreagerer helt vildt.

Dagplejemoderen har da nok ikke tænkt det var en hemmelighed nu din kæreste selv busede ud med det.
Hun har vel tænkt det var en glædelig og uskyldig nyhed.

Jeg tænker, at man da virkelig skal vare sin mund, for ikke at blive anmeldt til kommunen.
Synes det er at gøre en sag ud af ingenting.
Måske din kæreste bare skulle tænke sig om en anden gang?

Helt enig.

Vild overreaktion!

Anmeld

18. marts 2012

Frk. Himmelblå

sarahb skriver:

Anmeld

18. marts 2012

Mumto3

Pyha, nu ved  hvorfor jeg ikke er dagplejemor. Det er jo et top hemmeligt erhverv og man kan intet fortælle fra sit arbejde for alt er jo overtræelse af tavshedspligten, og der findes åbentbart ikke nogen bagatelgrænse.

-altså jeg tænker bare: Hvad må man egentlig fortælle? Er det hemmeligt hvad de børn hedder man har i pleje? Det kunne jo tænkes at det var en hemmelighed at lige netop Kurt Petersen blev passet hos mig.

Jeg får helt ondt i maven over ts og mange andres reaktioner på denne 'sag'. Tænk at I synes det er i orden at anmelde hende til kommunen. Hvordan skulle hun kunne gætte at HUN var den første der fik at vide at du var gravid, før I havde valgt at fortælle det familien? Gjorde I hende det helt klart at det var en velbevaret hemmelighed som I delte med hende.

Når nogen har fortalt mig at de var gravid, har jeg da aldrig betragtet det som en hemmlighed, med mindre jeg fik at vide at det var hemmeligt og jeg ikke måtte fortælle det.

Det bliver spændende at høre hvad kommunens reaktion bliver. Måske synes de at det er vildt I melder det, måske bliver de rigtig glade for det. der er jo mange dp-mødre der skal fyres i disse tider fordi der er faldende børnetal, og her har kommunen så pludselig fået en god undskyldning for at fyre hende, så måske gør I ligefrem kommunen en tjeneste, og dagplejemoderen får en straf der kan mærkes. Ud i arbejdsløsheden....indtil hun kan finde noget andet.

Har du overvejet at melde din kæreste til....øh hans mor, for dårlig opdragelse. Han kan jo åbentbart heller ikke holde på en hemmlighed, som I havde en klar aftale om at vente med at sige det. HVis man skal klage over Dp, så skal du vel også klage over kæresten.

Nå, nu ender det vist ud i et surt opstød, men så må du jo melde mig til moderator. Så jeg kan blive bortvist fra siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.