Pyha, nu ved hvorfor jeg ikke er dagplejemor. Det er jo et top hemmeligt erhverv og man kan intet fortælle fra sit arbejde for alt er jo overtræelse af tavshedspligten, og der findes åbentbart ikke nogen bagatelgrænse.
-altså jeg tænker bare: Hvad må man egentlig fortælle? Er det hemmeligt hvad de børn hedder man har i pleje? Det kunne jo tænkes at det var en hemmelighed at lige netop Kurt Petersen blev passet hos mig.
Jeg får helt ondt i maven over ts og mange andres reaktioner på denne 'sag'. Tænk at I synes det er i orden at anmelde hende til kommunen. Hvordan skulle hun kunne gætte at HUN var den første der fik at vide at du var gravid, før I havde valgt at fortælle det familien? Gjorde I hende det helt klart at det var en velbevaret hemmelighed som I delte med hende.
Når nogen har fortalt mig at de var gravid, har jeg da aldrig betragtet det som en hemmlighed, med mindre jeg fik at vide at det var hemmeligt og jeg ikke måtte fortælle det.
Det bliver spændende at høre hvad kommunens reaktion bliver. Måske synes de at det er vildt I melder det, måske bliver de rigtig glade for det. der er jo mange dp-mødre der skal fyres i disse tider fordi der er faldende børnetal, og her har kommunen så pludselig fået en god undskyldning for at fyre hende, så måske gør I ligefrem kommunen en tjeneste, og dagplejemoderen får en straf der kan mærkes. Ud i arbejdsløsheden....indtil hun kan finde noget andet.
Har du overvejet at melde din kæreste til....øh hans mor, for dårlig opdragelse. Han kan jo åbentbart heller ikke holde på en hemmlighed, som I havde en klar aftale om at vente med at sige det. HVis man skal klage over Dp, så skal du vel også klage over kæresten.
Nå, nu ender det vist ud i et surt opstød, men så må du jo melde mig til moderator. Så jeg kan blive bortvist fra siden.
Anmeld