Dagplejemor har snakket om os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

4kløver

BellaT skriver:

Jer der skriver at I ville klage.. Hvad mener I med at det kan blive dyrt for hende? Bare nysgerrig, for mener I at hun skal betale noget eller fyres eller hvad?

Det samme her..
Håber da ikke hun bliver fyrret over det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

BellaT

An&Jo skriver:

det er faktisk et brud på den tavshedspligt som hun har skrevet under på i følge med hendes arbejde.. hun må IKKE under nogen omstændigheder sige noget videre som bliver fortalt til hende i hendes arbejdstid, og det er uanset om barnet begynder der eller ej..

hun skal ikke fyres nej, men hun skal godt nok have en advarsel

Tak for svar.

En graviditet er da en glædelig nyhed og ikke noget jeg ville tro var hemmeligt, medmindre forældrene påpegede det. Det var heller ikke noget jeg ville fortælle til nogen, hvis de ikke gjorde.

Men denne dagplejer har åbenbart ikke tænkt så langt. Dumt, ja. Men ligefrem at melde det til kommunen.

Det er lidt ligesom at fortælle:"Ja, igår holdt vi 2-års fødselsdag for Peter." Mon ikke dagplejeren har set det på den måde, når nu kæresten selv fortalte det?

Anmeld

17. marts 2012

Happiness

RGN skriver:

Umiddelbart synes jeg I overreagerer helt vildt.

Dagplejemoderen har da nok ikke tænkt det var en hemmelighed nu din kæreste selv busede ud med det.
Hun har vel tænkt det var en glædelig og uskyldig nyhed.

Jeg tænker, at man da virkelig skal vare sin mund, for ikke at blive anmeldt til kommunen.
Synes det er at gøre en sag ud af ingenting.
Måske din kæreste bare skulle tænke sig om en anden gang?

Anmeld

17. marts 2012

smokin

RGN skriver:

Dagplejemoderen har da nok ikke tænkt det var en hemmelighed nu din kæreste selv busede ud med det.

Jeg tænker, at man da virkelig skal vare sin mund, for ikke at blive anmeldt til kommunen.

Helt enig - godt skrevet! 

man kan jo efterhånden blive anmeldt for alt... åbenbart! 

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Kender i hende og nogle af hendes andre børn privat siden det sådan kunne slippe ud
Øv hvor trels for jer

Anmeld

17. marts 2012

sarahb

RGN skriver:

Synes virkelig også i overeagerer.
Det kan være hun i den bedste mening har sagt at hun havde besøg af en der måske skulle starte og at det barn også skulle være storebror.
Virkelig ikke noget jeg gad og gå op i.

Anmeld

17. marts 2012

Laura.

RGN skriver:

Jeg ville have skrevet noget lignene, så jeg laver bare en

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Kender i hende og nogle af hendes andre børn privat siden det sådan kunne slippe ud
Øv hvor trels for jer

Kender hende overhovdet ikke - Kender igengang dem hun har sagt det til, men de har sagdt det vider til nogen min kærste kender, og det er den vej vi har fundet ud a det.

Så vi kan ikke se nogen grund til hvorfor hun har sagdt det, OVERHOVDET IKKE !

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Synes virkelig også i overeagerer.
Det kan være hun i den bedste mening har sagt at hun havde besøg af en der måske skulle starte og at det barn også skulle være storebror.
Virkelig ikke noget jeg gad og gå op i.

Hvordan i al verden skulle det være i det bedste mening?
At fortælle dem vores navn og at det? - især når vi ikek kender dem overhovdet? 

Anmeld

17. marts 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

- bare fordi mig kærste skulle holde mund- SÅ skulle hun sku osse , hun har sku da i det mindste tavhedspligt. Det kan få hende fyret osv. 

Ja kan godt være vi overreagerer, men har sku lov til at være skuffet over det! ;/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.