Dagplejemor har snakket om os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.544 visninger
57 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Anonym trådstarter

Histoiren er, Mig og kæresten var oppe at besøge en dagplejemor til vores søn, og så kom min kæreste til at sige jeg var gravid - en upser fra han side , da det er en hemmligehed og det er det stadig. Men vi besluttet at hun skulle ikke være vores søns dagplejemor. 

Så idag finder vi ud a hun har sagdt til nogen andre forælder til et barn hun at jeg var gravid og de har sagdt det vider og nu ved alle det ! Jeg sidder her i chok over hvrofor hun har sankket om os til nogen vi hovdet ikke kender, har kun set dem et par gange! 

ARHG !! det kan bare gøre mig så sur !!!  IIIIIH !!!!

Nu det jo ikke en overraskelse mere!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

livhemdrup

Dette er brud på hendes tavshedspligt. Det kan blive dyrt for hende hvis i siger det på kommunen. Kan godt forstå du er sur det havde jeg os været

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

livhemdrup skriver:

Dette er brud på hendes tavshedspligt. Det kan blive dyrt for hende hvis i siger det på kommunen. Kan godt forstå du er sur det havde jeg os været

enig her..

Det må hun IKKE, hun må overhovedet ikke snakke om de forskellige forældre og børn til nogen.. Ikke medmindre det er fordi jeres barn er i fare for omsorgssvigt eller andet, for så har hun underretningspligt.. men hun må på ingen måde snakke om jer overfor de andre forældre..

Jeg havde dælme ringet op på kommunen og fortalt hvad jeg mente om det, og så måtte de altså tage affære!!

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Kan man godt det, osse slev om mit søn ikke går der og vi bare var oppe at kigge ?

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

enig her..

Det må hun IKKE, hun må overhovedet ikke snakke om de forskellige forældre og børn til nogen.. Ikke medmindre det er fordi jeres barn er i fare for omsorgssvigt eller andet, for så har hun underretningspligt.. men hun må på ingen måde snakke om jer overfor de andre forældre..

Jeg havde dælme ringet op på kommunen og fortalt hvad jeg mente om det, og så måtte de altså tage affære!!

Okay ..Trode jeg ikke man kunne, Så ville jeg ringe til dem på mandag, få er sku endlig ret ked a over det og skuffet.

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Okay ..Trode jeg ikke man kunne, Så ville jeg ringe til dem på mandag, få er sku endlig ret ked a over det og skuffet.

man kan altid ringe og klage.. hun har brudt sin tavshedspligt, og det er ikke iorden.. tænk hvad hun ellers kan fortælle rundt omkring så

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

man kan altid ringe og klage.. hun har brudt sin tavshedspligt, og det er ikke iorden.. tænk hvad hun ellers kan fortælle rundt omkring så 

Ja det er rigtig nok. Synes virklige det er skuffende, og især det med at hun snakket slev om at man hade  tavshedspligt og det gjorde hun et stort nummer ud af.

Men jeg var ikke sikker på om det også var med os, for vi var jo bare oppe at kigge.

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Ja det er rigtig nok. Synes virklige det er skuffende, og især det med at hun snakket slev om at man hade  tavshedspligt og det gjorde hun et stort nummer ud af.

Men jeg var ikke sikker på om det også var med os, for vi var jo bare oppe at kigge.

lige så snart det handler om hendes arbejde (som jeres besøg gjorde) så har hun tavshedspligt..

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

lige så snart det handler om hendes arbejde (som jeres besøg gjorde) så har hun tavshedspligt..

hold da op! trode kun det var med børene. 

Jeg ringer bestemt på mandag og brokker mig !!

Anmeld

16. marts 2012

blomst84

Hun burde skammé sig! Hun bryder sin tavshedspligt og det skal du melde til kommunen !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.