Dagplejemor har snakket om os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Enig her ..
Syns også det er lige lovligt strengt at melde hende til kommunen .. Det er da din kæreste der skulle ha passet på .. Men det er jo bare min mening .. Oscars Dp mor har også sagt det til en forældrer deroppe .. Herregud , det må de da gerne vide . De finder ud af det før eller siden ..  

Jeg snyes sku ikke det er fedt at folk finder ud a det igemmen ander, især familie ! - når det skulle have vært OS der skulle have fortalt dem det, og ikke andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

come2

Anonym skriver:

- bare fordi mig kærste skulle holde mund- SÅ skulle hun sku osse , hun har sku da i det mindste tavhedspligt. Det kan få hende fyret osv. 

Ja kan godt være vi overreagerer, men har sku lov til at være skuffet over det! ;/

Få hende fyret hvis i mener det er grundlag nok.

Personligt ville jeg nok bare konfrontere hende med det.

Til gengæld hvis jeg havde mit barn i dagpleje der og hun gik og snakkede i byen om hvordan mit barn var (negativt) ville jeg måske nok gå videre med det.

Anmeld

17. marts 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Jeg snyes sku ikke det er fedt at folk finder ud a det igemmen ander, især familie ! - når det skulle have vært OS der skulle have fortalt dem det, og ikke andre.

Kan da godt se det ikke er fedt . Men syns du det er grundlag nok til at fyre hende ?? 

Anmeld

17. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej men har hun været klar over at det er en hemmelighed?

Og kunne det ikke være røget ud lige så nemt som din mand kom til.

Anmeld

17. marts 2012

JH12

Det er uden tvivl et brud på hendes tavshedspligt !

For det første: Kan godt forstå du er skide gal, det havde jeg sku også været..

For det andet: Det er vidst kun godt i har besluttet at hun ikke skal være jeres søns kommende dagplejemor, for hun har tydeligvis ikke lært noget om tavshedspligt. Så i vil aldrig kunne vide jer sikker på hvad hun går og siger bag jeres ryg..

Også synes jeg da i skulle ringe og klage over hende til kommunen, lige meget om hun er jeres dagplejemor eller ej..

Anmeld

17. marts 2012

Kløver

Anonym skriver:

VViVirksomhedeVirkVirke

Kender hende overhovdet ikke - Kender igengang dem hun har sagt det til, men de har sagdt det vider til nogen min kærste kender, og det er den vej vi har fundet ud a det.

Så vi kan ikke se nogen grund til hvorfor hun har sagdt det, OVERHOVDET IKKE !

Virker da godt nok også lidt hvis det skal gå gennem så mange i ikke kender at de så regner ud det er jer, håber da i har kunne nå at bremse det lidt

Anmeld

17. marts 2012

JJH

hvis i har fortalt hende at det er en hemmelighed er det rigtig dårligt af hende, men hvis i ikke gjorde det syntes jeg KLART at fejlen ligger hos jer selv. Hvis i vil have holdt det hemmeligt og selv fortælle det, så må i starte med at sætte forventningen hos jer selv. Hvis i ikke selv kan holde mund overfor vildt fremmede, kan i vel heller ikke forlange at andre mennesker skal, tavshedspligt eller ej.

Anmeld

17. marts 2012

sarahb

Anonym skriver:

Hvordan i al verden skulle det være i det bedste mening?
At fortælle dem vores navn og at det? - især når vi ikek kender dem overhovdet? 

I dag har jeg haft lille Anton og hans mor og far, Anders og Lone på besøg. Det kan være Anton skal starte her. Det håber jeg for han var en dejlig lille dreng. Og så skal han være storebror. Det er så skønt for dem.

Det ville jeg faktisk slet ikk tage som noget stort, men jeg ville heller ikk hæfte mig ved sådanne ting. Det har jeg nok for travlt til

Anmeld

17. marts 2012

MorTilEn2013Dreng

sarahb skriver:

I dag har jeg haft lille Anton og hans mor og far, Anders og Lone på besøg. Det kan være Anton skal starte her. Det håber jeg for han var en dejlig lille dreng. Og så skal han være storebror. Det er så skønt for dem.

Det ville jeg faktisk slet ikk tage som noget stort, men jeg ville heller ikk hæfte mig ved sådanne ting. Det har jeg nok for travlt til

Anmeld

17. marts 2012

Troldemommi

Tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.