Dagplejemor har snakket om os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2012

An&Jo

Anonym skriver:

hold da op! trode kun det var med børene. 

Jeg ringer bestemt på mandag og brokker mig !!

Nej det er med det hele..

Så ja, ring og brok dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Kan man godt det, osse slev om mit søn ikke går der og vi bare var oppe at kigge ?

Det kan du da bestemt. Jeg ville ha gjort det. Også for de andre forældres skyld sæt nu hun gør det samme mod dem. Ville aldrig stole på hende hvis mit barn skulle være der. 

Anmeld

16. marts 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Umiddelbart synes jeg I overreagerer helt vildt.

Dagplejemoderen har da nok ikke tænkt det var en hemmelighed nu din kæreste selv busede ud med det.
Hun har vel tænkt det var en glædelig og uskyldig nyhed.

Jeg tænker, at man da virkelig skal vare sin mund, for ikke at blive anmeldt til kommunen.
Synes det er at gøre en sag ud af ingenting.
Måske din kæreste bare skulle tænke sig om en anden gang?

Anmeld

16. marts 2012

morethanperfect

RGN skriver:

Dagplejemoderen har da nok ikke tænkt det var en hemmelighed nu din kæreste selv busede ud med det.

Jeg tænker, at man da virkelig skal vare sin mund, for ikke at blive anmeldt til kommunen.

Enig her ..
Syns også det er lige lovligt strengt at melde hende til kommunen .. Det er da din kæreste der skulle ha passet på .. Men det er jo bare min mening .. Oscars Dp mor har også sagt det til en forældrer deroppe .. Herregud , det må de da gerne vide . De finder ud af det før eller siden ..  

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
RGN skriver:

Skulle lige til at skrive noget lignende

Anmeld

16. marts 2012

nilletøz

Kan godt forstå du er sur/rasende! Det havde jeg også været hvis det var mig.!

Som de andre skriver, så vil jeg også melde hende, det er brud på hendes tavshedspligt!!!

Anmeld

16. marts 2012

BellaT

Vidste hun godt at det var en hemmelighed? Eller glemte I at fortælle hende, hvor vigtigt det var, at det blev holdt hemmeligt? For ellers kan I ikke rigtig klandre hende for noget. Kæresten må evt have et par spark over skinnebenet næste gang han dummer sig. 

Og helt ærligt, er det ikke at gøre et stort nummer ud af ingenting?

Anmeld

16. marts 2012

l.kjoeller

Jeg ville klage. det kan blive dyrt for hende

Anmeld

16. marts 2012

BellaT

Jer der skriver at I ville klage.. Hvad mener I med at det kan blive dyrt for hende? Bare nysgerrig, for mener I at hun skal betale noget eller fyres eller hvad?

Anmeld

16. marts 2012

An&Jo

BellaT skriver:

Jer der skriver at I ville klage.. Hvad mener I med at det kan blive dyrt for hende? Bare nysgerrig, for mener I at hun skal betale noget eller fyres eller hvad?

det er faktisk et brud på den tavshedspligt som hun har skrevet under på i følge med hendes arbejde.. hun må IKKE under nogen omstændigheder sige noget videre som bliver fortalt til hende i hendes arbejdstid, og det er uanset om barnet begynder der eller ej..

hun skal ikke fyres nej, men hun skal godt nok have en advarsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.