Legeland i Århus søndag d. 21. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

piadas

Maria-s skriver:

Hmmmhmmmm  Jeg har været MEGA som i MEGAMEGET presset med det dersens at begynde på arbejde noget, derfor er det ski ret begrænset hvor meget baby.dk det er blevet til på det "sidste". Jeg har nu ENDELIG fået læst denne tråd.

Må man stadig melde sig til/ komme med?..........

Ja, selvfølgelig!

Det har jo været lidt sløjt med opbakning, så det er altid plads til en mere!

Er du med på Dittes forslag, at vi laver fællesmad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Maria-s

piadas skriver:

Ja, selvfølgelig!

Det har jo været lidt sløjt med opbakning, så det er altid plads til en mere!

Er du med på Dittes forslag, at vi laver fællesmad?

Yes jeg er med! Bare sag til, så bringer jeg det ønskede

Anmeld

18. april 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Hmmmhmmmm  Jeg har været MEGA som i MEGAMEGET presset med det dersens at begynde på arbejde noget, derfor er det ski ret begrænset hvor meget baby.dk det er blevet til på det "sidste". Jeg har nu ENDELIG fået læst denne tråd.

Må man stadig melde sig til/ komme med?..........

Yaaaih!!

Anmeld

19. april 2012

Marco2

Hej piger.

SYnes det er et super godt initiativ, men kan ikke lige overskue at melde det ene eller det andet. 

Vi er igang med en næsten totalrenovering af vores hus, og alt roder, sviner mm. så synes der er nok at se til hjemme på matriklen.

Og så ville jeg have taget Emily med men der er jo ikke rigtig nogen på hendes alder der kommer med.

Nå, men lige nu er det et nej desværre fra min side. men det kan jo være jeg ændrer det i løbet af lørdagen …

Men ellers må I ha en rigtig god dag derude.

AG

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Marco2 skriver:

Hej piger.

SYnes det er et super godt initiativ, men kan ikke lige overskue at melde det ene eller det andet. 

Vi er igang med en næsten totalrenovering af vores hus, og alt roder, sviner mm. så synes der er nok at se til hjemme på matriklen.

Og så ville jeg have taget Emily med men der er jo ikke rigtig nogen på hendes alder der kommer med.

Nå, men lige nu er det et nej desværre fra min side. men det kan jo være jeg ændrer det i løbet af lørdagen …

AG

Ih hvor ærgerligt men jeg kan nu godt forstå dig. Kom endelig forbi og hyg med hvis du finder et uopdaget overskud på dagen.

knus til jer

Anmeld

19. april 2012

DK

Fedt at der kommer flere. Jeg håber at du også vil med AG!?

Mette: Pita brød er fint. Måske lidt frugt også? En honningmelon eller noget?

Hvis så der er to der deles om kød-posten, og en der tager lidt agurk, salat og tomat med? Så er det vist længe fint. (mht. kødposten kunne lidt bacon jo være.... Det ER jo kødets kryderi. Ellers tænker jeg bare hamburgryg? Hvad plejer i at komme i?)

Anmeld

19. april 2012

piadas

Marco2 skriver:

Hej piger.

AG

Puha, det kan jeg godt forstå!

Men du kommer selvfølgelig bare, hvis du har tid og overskud!

Anmeld

19. april 2012

piadas

DK skriver:

Hvis så der er to der deles om kød-posten, og en der tager lidt agurk, salat og tomat med? Så er det vist længe fint. (mht. kødposten kunne lidt bacon jo være.... Det ER jo kødets kryderi. Ellers tænker jeg bare hamburgryg? Hvad plejer i at komme i?)

Jeg tænker skinketern?

Har du overblik over, hvem der tager hvad med?

Anmeld

19. april 2012

Maria-s

DK skriver:

Jeg  nupper noget frugt med og tomater og agurk og majs (manden min og jeg har nemlig BEGGE købt tomater og agurk i ugens løb, uden lige at tjekke køleskabet først, så vi har MASSER af tomater og agurk

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

Jeg  nupper noget frugt med og tomater og agurk og majs (manden min og jeg har nemlig BEGGE købt tomater og agurk i ugens løb, uden lige at tjekke køleskabet først, så vi har MASSER af tomater og agurk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.