Legeland i Århus søndag d. 21. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

Maria-s

Mettemus skriver:

HOV!! havde ski ikke lige set der stod Mette /er undskyldt; den er over 21, jeg plejer at sove! )

Mette vil du gerne have frugt med for så står jeg da bare for noget kød?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

piadas

Mangler vi så bare kød og dressing?

Anmeld

19. april 2012

Mettemus

Maria-s skriver:

HOV!! havde ski ikke lige set der stod Mette /er undskyldt; den er over 21, jeg plejer at sove! )

Mette vil du gerne have frugt med for så står jeg da bare for noget kød?

Nej nej, snup du bare frugten. Så kan jeg tage pitabrød og dressing med?

Anmeld

19. april 2012

piadas

Mettemus skriver:

Nej nej, snup du bare frugten. Så kan jeg tage pitabrød og dressing med?

Ja, gør det!

Hedder det så:

Mette: Pitabrød og dressing

Maria: Frugt og grønt

Ditte: Bacon/skinketern

Pia: Kage

Hvis jeg har forstået det ret?

Hvad med dig, Maja88 - er du stadig klar til på søndag?

Anmeld

20. april 2012

DK

Tjek til bacon og skinketern!!

Ihhh de damer, jeg GLÆDER mig altså simpelthen SÅ meget til at se jer!

Anmeld

21. april 2012

Sofia

Er det okay hvis jeg er et wildcard der enten pludselig dukker op eller ikke gør? Vi har været syge i lang tid alle mand, jeg har det bedre i dag, men er nu forkølet typisk.. Jeg har planer i aften, men overvejer at droppe byturen og tage hjem i ordentlig tid. Så hvis overskudet er der i morgen kommer jeg hvis det er okay? Hvis jeg kommer tager jeg selvfølgelig mad med, jeg tænker at jeg i så fald supplerer op på grønt og frugt eller noget kage, jeg kommer ikke tomhændet.

Anmeld

21. april 2012

Mettemus

Sofia skriver:

Er det okay hvis jeg er et wildcard der enten pludselig dukker op eller ikke gør? Vi har været syge i lang tid alle mand, jeg har det bedre i dag, men er nu forkølet typisk.. Jeg har planer i aften, men overvejer at droppe byturen og tage hjem i ordentlig tid. Så hvis overskudet er der i morgen kommer jeg hvis det er okay? Hvis jeg kommer tager jeg selvfølgelig mad med, jeg tænker at jeg i så fald supplerer op på grønt og frugt eller noget kage, jeg kommer ikke tomhændet.

Selvfølgelig! Håber i kommer, selvom det selvfølgelig er ludt ærgerligt at droppe en bytur

Anmeld

21. april 2012

piadas

Sofia skriver:

Ja, selvfølgelig!

Håber I kommer, selvom det er træls med byturen...

Anmeld

21. april 2012

piadas

Jeg har haft ringet for at bestille bord/plads til os. Han sagde, at det ikke var nødvendigt på denne årstid og når vi kommer kl. 10, når de åbner. Han garanterede, at der ville være plads til os i området ved de små, så det håber jeg, at han har ret i!

Jeg synes bare, at de der kommer først bare går ind og finder et godt sted, vi kan sidde, for selvom jeg regner med at komme kl. 10, ved man jo aldrig - vi har jo en god times kørsel, før vi er der! Uanset hvad kommer vi jo nok ikke helt på én gang!

Jeg har lige bagt kage - det skulle være en sund gulerods-/banan-kage, så man skal ikke have dårlig samvittighed over at spise den!

Husk selv at medbringe tallerkener og drikkevarer!

Kan ikke lige komme i tanke om andet, udover at jeg glæder mig voldsomt til at se jer alle!

Ps.: Hvis der er flere, der har fortrudt, skal I bare dukke op - jo flere jo bedre!

Anmeld

21. april 2012

Mettemus

piadas skriver:

Jeg har haft ringet for at bestille bord/plads til os. Han sagde, at det ikke var nødvendigt på denne årstid og når vi kommer kl. 10, når de åbner. Han garanterede, at der ville være plads til os i området ved de små, så det håber jeg, at han har ret i!

Jeg synes bare, at de der kommer først bare går ind og finder et godt sted, vi kan sidde, for selvom jeg regner med at komme kl. 10, ved man jo aldrig - vi har jo en god times kørsel, før vi er der! Uanset hvad kommer vi jo nok ikke helt på én gang!

Jeg har lige bagt kage - det skulle være en sund gulerods-/banan-kage, så man skal ikke have dårlig samvittighed over at spise den!

Husk selv at medbringe tallerkener og drikkevarer!

Kan ikke lige komme i tanke om andet, udover at jeg glæder mig voldsomt til at se jer alle!

Ps.: Hvis der er flere, der har fortrudt, skal I bare dukke op - jo flere jo bedre!

Super - jeg sad lige og var ved at skrive en sms til dig for at høre om du havde bestilt plads, men den sletter jeg bare igen

Jeg har også købt ind, pitabrødene varmer jeg lige i morgen, så de ikke er helt "rå", men de når jo selvfølgelig at blive kolde inden de skal bruges.

Pusletasken er pakket, tallerkner osv er fundet frem - vi er næsten på vej!

Tager i barnevogn med eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.