Legeland i Århus søndag d. 21. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

DK

Vi er også stadig totalt klar! Kirstine glæder sig til at lege med Zilan, Richard glæder sig utvivlsomt til at gå amok, Mikkel glæder sig til en fri-søndag helt alene hjemme og jeg glæder mig SÅ meget til en hygge søndag med børnesnak (det er vel ikke baby-snak længere?)! Skal vi tage noget kage/kaffe/the halløj med? Og hvad med frokost hvad er mulighederne for det?

Måske vi kunne koordinere noget frokost? Jeg tænker at ex. pitabrød er meget nemt og så kan en tage en kage med?  Altså vi er jo pt. 4 ikke, så hvis nu en tager kage og the/kaffe med, en tager pitabrød med, en tager noget kød-fyld halløj med og den sidste tager grønt med?

Hvad siger i? Har jeg glemt noget? Er det en dårlig ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

piadas

DK skriver:

god ideVi er også stadig totalt klar! Kirstine glæder sig til at lege med Zilan, Richard glæder sig utvivlsomt til at gå amok, Mikkel glæder sig til en fri-søndag helt alene hjemme og jeg glæder mig SÅ meget til en hygge søndag med børnesnak (det er vel ikke baby-snak længere?)! Skal vi tage noget kage/kaffe/the halløj med? Og hvad med frokost hvad er mulighederne for det?

Måske vi kunne koordinere noget frokost? Jeg tænker at ex. pitabrød er meget nemt og så kan en tage en kage med?  Altså vi er jo pt. 4 ikke, så hvis nu en tager kage og the/kaffe med, en tager pitabrød med, en tager noget kød-fyld halløj med og den sidste tager grønt med?

God idé! Jeg kan godt bage en kage. :-) og så drikker jeg hverken kaffe eller the! Bare vand og cola light! ;-)

Anmeld

17. april 2012

piadas

DK skriver:

god ideVi er også stadig totalt klar! Kirstine glæder sig til at lege med Zilan, Richard glæder sig utvivlsomt til at gå amok, Mikkel glæder sig til en fri-søndag helt alene hjemme og jeg glæder mig SÅ meget til en hygge søndag med børnesnak (det er vel ikke baby-snak længere?)! Skal vi tage noget kage/kaffe/the halløj med? Og hvad med frokost hvad er mulighederne for det?

God idé! Jeg kan godt bage en kage. :-) og så drikker jeg hverken kaffe eller the! Bare vand og cola light! ;-)

Anmeld

17. april 2012

DK

Fedt! Jeg tænkte at vi bare selv kunne tage drikkevarer med ellers?

Jeg kan bare være sidste vælger da jeg jo har udstukket grupperne

Hvad er adressen forresten?

Anmeld

17. april 2012

DK

Ahhh der var link

Anmeld

17. april 2012

piadas

DK skriver:

Fedt! Jeg tænkte at vi bare selv kunne tage drikkevarer med ellers?

Jeg kan bare være sidste vælger da jeg jo har udstukket grupperne

Hvad er adressen forresten?

Ja, det tror jeg også er det nemmeste - altså at vi hver især tager drikkevarer med.

Lad os se, hvad de to andre hoveder siger til din ide!

Anmeld

18. april 2012

DK

Btw: Hvis vi alle følges ind tror jeg vi kan få grupperabat. Det kan man ved 10 personer, og det er vi vel? Altså 4 voksne, 2 store børn og 4 små børn?

Anmeld

18. april 2012

piadas

DK skriver:

Btw: Hvis vi alle følges ind tror jeg vi kan få grupperabat. Det kan man ved 10 personer, og det er vi vel? Altså 4 voksne, 2 store børn og 4 små børn?

Smart, men jeg mener, at jeg læste, at de små er gratis, indtil 18 mdr.!

Anmeld

18. april 2012

Mettemus

God ide med fælles mad! Jeg vil gerne tage pitabrød + evt noget andet med. Sådan rent økonomisk er det jo ret nemt at købe pitabrød i forhond til kød fx, så jeg vil gerne tage noget andet med også. Jeg har bare ingen køletaske og skal jo køre ret langt, så vil helst undgå kød og andet der har bedst af at ligge på køl

Anmeld

18. april 2012

Maria-s

Hmmmhmmmm  Jeg har været MEGA som i MEGAMEGET presset med det dersens at begynde på arbejde noget, derfor er det ski ret begrænset hvor meget baby.dk det er blevet til på det "sidste". Jeg har nu ENDELIG fået læst denne tråd.

Må man stadig melde sig til/ komme med?..........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.