Legeland i Århus søndag d. 21. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Efter lange overvejelser vælger jeg fra i denne omgang! Felix er stadig så lille, at han sover fra 9-11 og fra 14-16. Han sover IKKE når vi kører, uanset hvor træt han er... Ergo vil det smadre hans søvn fuldstændigt, og jeg vil, i fald at han trods det er glad go tilfreds, skulle rende efter ham, når I andres unger sover.

Det bliver for bøvlet og det skulle være mest for min skyld, da Felix vil sove meget af tiden - når jeg så ikke engang vil få så meget ud af det, vil jeg hellere melde fra og håber at kunne deltage næste gang!! 

Øv, Anne, det er jeg ked af at høre...jeg havde ellers glædet mig til at se jer.

Det der med sovetider, synes jeg altså ikke skal være en hindring...da vi var i Jumboland, sov Ida slet ikke, for hun ville jo ikke gå glip af noget! Det var bare et drømmescenarie, at ungerne kunne lege indtil middag, og så kunne vi sidde og sludre, mens de sov sødt i deres barnevogne! I praksis tror jeg næppe på, at det holder stik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2012

AnneBJ

piadas skriver:

Øv, Anne, det er jeg ked af at høre...jeg havde ellers glædet mig til at se jer.

Det der med sovetider, synes jeg altså ikke skal være en hindring...da vi var i Jumboland, sov Ida slet ikke, for hun ville jo ikke gå glip af noget! Det var bare et drømmescenarie, at ungerne kunne lege indtil middag, og så kunne vi sidde og sludre, mens de sov sødt i deres barnevogne! I praksis tror jeg næppe på, at det holder stik!

Jeg synes også det er møgtræls Pia! Jeg kunne egentlig sagtens forestille mig, at han holder sig vågen hele vejen igennem, men ved så også at han bliver forfærdelig at putte om aftenen.. Det dur ikke når det er hverdag dagen efter, jeg synes det bliver lidt for presset det hele så...

Anmeld

18. marts 2012

Maja88

er helt sikker på Aprilla heller ikke sover til formiddag eller middag for den sags skyld

Anmeld

19. marts 2012

DK

piadas (Pia, Ida og Zilan)

mettemus (Mette og Laurits)

Maja88 (Maja og Aprilla

DK (Ditte, Richard og Kirstine)

Weeee vi kommer også! Ejjj det bliver bare SÅ hyggeligt. Jeg tager Kirstine med, så kan hende og Zilan hænge ud! Jeg glæder mig sådan til at se jer!

Anmeld

19. marts 2012

Mettemus

DK skriver:

Maja88 (Maja og Aprilla

Weeee vi kommer også! Ejjj det bliver bare SÅ hyggeligt. Jeg tager Kirstine med, så kan hende og Zilan hænge ud! Jeg glæder mig sådan til at se jer!

Anmeld

19. marts 2012

Sofia

Jeg ved endnu ikke om vi kan men jeg skal nok melde tilbage

Anmeld

19. marts 2012

piadas

DK skriver:

Maja88 (Maja og Aprilla

FEEEEEEDT!! 

Jeg havde sådan håbet, at I kom - og at du tog Kirstine med! Ellers havde jeg nemlig tænkt mig, at tage en af Zilans kammerater med, så hun ikke skal fræse rundt alene. Men det er jo heldigvis ikke nødvendigt nu!

Men for en sikkerheds skyld kan vi så ikke lige aftale, at hvis en af dem ikke kommer med alligevel, så giver vi lige den anden besked? Jeg ved nemlig, at Zilan ville "kede" sig hele tiden, hvis ikke hun har nogen at lege med!

Anmeld

19. marts 2012

Sofia

DK skriver:

Maja88 (Maja og Aprilla

Åh jeg savner Kirstine! (Og dig og Richard, men jer vidste jeg jo kom). Ihh. Håber jeg kan få det til at passe med at vi også kan!

Anmeld

21. marts 2012

DK

piadas skriver:

FEEEEEEDT!! 

Jeg havde sådan håbet, at I kom - og at du tog Kirstine med! Ellers havde jeg nemlig tænkt mig, at tage en af Zilans kammerater med, så hun ikke skal fræse rundt alene. Men det er jo heldigvis ikke nødvendigt nu!

Men for en sikkerheds skyld kan vi så ikke lige aftale, at hvis en af dem ikke kommer med alligevel, så giver vi lige den anden besked? Jeg ved nemlig, at Zilan ville "kede" sig hele tiden, hvis ikke hun har nogen at lege med!

Jo det er en rigtig god ide! Ihh det bliver SÅ hyggeligt!!

Så håber jeg den lille terrorist vil sove til middag så jeg også kan snakke!

Anmeld

21. marts 2012

DK

Sofia skriver:

Åh jeg savner Kirstine! (Og dig og Richard, men jer vidste jeg jo kom). Ihh. Håber jeg kan få det til at passe med at vi også kan!

Ihh det håber jeg også! I er jo velkommen til at få et lift? Jeg kan bare tage Mikkels bil så kan vi godt være der allesammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.