Legeland i Århus søndag d. 21. april

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Mettemus

Ih det var bare SÅ hyggeligt! Tak for en dejlig dag - det gør vi helt sikkert igen en anden gang. Laurits sov inden vi nåede forbi Bilka - det har været en god, men hård dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

piadas

Maja88 skriver:

ej har total glemt at melde fra..UNDSKYLD... er singlemor uden bil idag

Øv, det var ærgerligt - det var rigtig hyggeligt, men så må du tage revanche en anden gang...

Anmeld

22. april 2012

piadas

Også tak fra mig - det var bare rigtig hyggeligt!

Det må vi helt klart gøre igen en anden gang. Det var også fedt, at der ikke var ret mange mennesker, så vi havde rigeligt med plads.

Zilan er også klar - hun synes, Kirstine var rigtig sød, og vil gerne med en anden gang, hvis hun også kommer.

Anmeld

22. april 2012

Maria-s

HEJ PIGER!! Tak for en RIGTIG hyggelig søndag! Vi nåede kun hen til lyskrydset mod motorvejen, så sov Noah, han var sååå træt

Her lige et par billeder fra dagen. Har valgt LIDT ud af alle de mange dejlige (MEGET SVÆRT!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2012

_-Kathrine-_

Hvor ser det bare ud til at I har haft en rigtig god dag, piger!
Vil rigtig gerne med næste gang

Anmeld

22. april 2012

piadas

Ih, hvor har du bare taget mange gode billeder, Maria!

Der er et enkelt af min lille guldklump, som da bare er megagodt (det hvor hun kigger lige ind i kameraet). Det bliver jeg vist nødt til at gemme til familiealbummet!

Anmeld

22. april 2012

piadas

_-Kathrine-_ skriver:

Hvor ser det bare ud til at I har haft en rigtig god dag, piger!
Vil rigtig gerne med næste gang

Anmeld

22. april 2012

AnneBJ

ØJ nogle fede billeder!! ISÆR dem i sofaen! Store lækre børn altså... 

Næste gang tror jeg også vi skal med! Det var godt vi ikke tog med i dag, vi har alle noget mave-halløj kørende, Felix sover af h. til og jeg har haft hold i nakken et par dage.... 

Men næste gang!! 

Anmeld

22. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

ØJ nogle fede billeder!! ISÆR dem i sofaen! Store lækre børn altså... 

Næste gang tror jeg også vi skal med! Det var godt vi ikke tog med i dag, vi har alle noget mave-halløj kørende, Felix sover af h. til og jeg har haft hold i nakken et par dage.... 

Men næste gang!! 

Ja, det skal I altså!

Øv med maverne og alt det andet - det var vist held i uheld, at du ikke havde sagt, I kom så! Eller uheld i uheld?!

Men ja - næste gang SKAL i komme!

Anmeld

23. april 2012

DK

Ihhh piger det var bare SÅ hyggeligt! Det skal vi klart gøre igen. Snart Kirstine synes ligedes at Zilan var alletiders, og hun var total træt ude i bilen. Richard sov i bilen og vågnede kort op på puslebordet da vi kom hjem, men sov så videre... i 3 timer!!  Måske man skulle tage i legeland lidt oftere

Jeg fik ikke taget så mange billeder, men der er da lige et par stykker mere her!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.