Sandko skriver:
http://www.politikerlede.com/roveri.htm
Åh, hvor er det vigtigt at få sat fokus på. Det er SÅ forrykt!
Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de middelklassedanskere, der får at vide, at de skal anmelde deres medmennesker, hvis de ser den mindste form for socialt bedrageri eller lignende. Det er helt hen i vejret, så meget vi som befolkning bliver vendt imod hinanden til overklassens fordel. Vi skulle i stedet stå sammen og få indført noget retfærdighed.
Samtidig med, at statens folk bruger millioner af kroner hvert år på fornøjelser af enhver art, bliver flere og flere folk fyret fra deres arbejdsplads(og husk nu lige, at vi rent faktisk arbejder FOR statens skyld!!!), institutionerne bliver ringere og velfærden dårligere og dårligere. Hvor er det et SYGT system, vi har bygget op!
Må vi bede om en revolution, TAK!
Må vi bede om et system, hvor der bliver taget hensyn til befolkningen i stedet for profitten, TAK!
Må vi bede om et system, hvor vi har tid til at NYDE familien og - hallo!!! - LIVET?
Nej, i stedet flyver vi rundt som små arbejdsbier for at tjene den højtstående bidronning, og hvorfor gør vi det? Fordi vi har fået at vide, at vi skal arbejde for fællesskabets og velfærdens skyld! AHA! Er det derfor, velfærden bliver ved at dale??? Det er da ren hjernevaskelse!
Jeg er træt af at være fanget i det her system!!
Og til alle andre: God aften! 
Har kun lige skimmet linket så beklager på forhånd hvis der er gentagelser...
Jeg har ikke noget i mod at betale skat, som så mange andre.... Det jeg derimod har noget i mod er hvordan en stor del at skatteydernes forsvinder ud i den blå luft til pjank og luksus!!!
For helt ærligt, jeg læste en artikel for nyligt vedr. en hvis ministers transport.... ok, der bliver stillet ministerbil til rådighed fair nok hvis de skal ligge og kører land og rige rundt... men hvorfor er det lige at de skal have en chauffør oveni hatten så de ikke skal beskattes af bilen på lige vilkår med alle andre der får stillet bil til rådighed af arbejdsgiveren??
de penge kunne da snildt være sparet og tjent, således at vi fik bedre vilkår på mere nødvendige områder!! såsom bla. sundhedsområdet, ældreområdet og børn og unge området!!
Se det kan få mit pis i kog at læse en sådan artikel når der samtidig råbes krise og stort hul i statskassen som der skal findes ud af hvordan vi finansiere... som gerne sker ved nedskæringer på føromtalte områder...
en del af pengene kunne jo hentes blot ved at ministrene kører selv og bliver beskattet herefter... 
Øv, jeg vil slutte nu inden jeg flyver helt op i det røde felt, for syntes godt nok "vores" skattepenge (og licenspenge for den sags skyld) kunne forvaltes langt bedre...
Qnuz