Carina:-) skriver:
Det var sandelig interessant at læse at hvis man er privat arbejdsgiver-Så bestemmer man selv skatte trykket?
Hmm det vil så sige at jeg snyder mig selv hver måned ved at betale den skat jeg er pålagt af skat?......
Nej vel 
Og hele artiklen er jo modsigende,.
Der startes med at skrive at hvis man arbejder meget og betaler topskat,så bliver man flået-
Og længere nede så er det de "rige svin" Altså topskatterne der har det godt,og det er alm lønslaver der betaler prisen.
Det er i min verden mere kritisk at vi har en kæmpe gruppe der aldrig kommer på arbejdsmarkedet .
Og at vi bor i et samfund hvor der er flere penge i at gå hjemme end at udddanne sig eller tage et lavtlønnet job.
Jeg betaler topskat,og det gør jeg gerne for at naboen også kan komme til lægen selv om han ikke arbejder.
Men gider sgu ikke høre om at fordi jeg har startet en virksomhed op med alle de risiki der er ,og laver vækst i DK
Så er jeg på lige fod med dem der snyder i skat.
Prøv lige at sætte tingene i perspektiv,....
Nu ved jeg ikke, hvad du laver til daglig. Det undrer mig rigtig meget, at dét du fokuserer på, er lige det, der står omkring det med at være selvstændig, men at du totalt udelader resten af artiklen?
Jeg har nu ikke forstået det som, at det er de selvstændige, der skulle være bussemændene i det her, men nærmere de øverste topfolk i staten - fra nationalbanken, dr-direktører og lignende.
Jeg synes heller ikke, det virker til, at du bider mærke i alle de ting, vi rent faktisk betaler skat til - penge, som går direkte i lommen på de i forvejen rige.
Jeg antager ikke, at du har et højtstående arbejde i forbindelse med staten, så jeg ser ikke, at nogen anklager dig for noget?