Her er hvad vores skattepenge går til - Tyveri!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.466 visninger
47 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Sandko

http://www.politikerlede.com/roveri.htm

Åh, hvor er det vigtigt at få sat fokus på. Det er SÅ forrykt!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de middelklassedanskere, der får at vide, at de skal anmelde deres medmennesker, hvis de ser den mindste form for socialt bedrageri eller lignende. Det er helt hen i vejret, så meget vi som befolkning bliver vendt imod hinanden til overklassens fordel. Vi skulle i stedet stå sammen og få indført noget retfærdighed.

Samtidig med, at statens folk bruger millioner af kroner hvert år på fornøjelser af enhver art, bliver flere og flere folk fyret fra deres arbejdsplads(og husk nu lige, at vi rent faktisk arbejder FOR statens skyld!!!), institutionerne bliver ringere og velfærden dårligere og dårligere. Hvor er det et SYGT system, vi har bygget op!

Må vi bede om en revolution, TAK!

Må vi bede om et system, hvor der bliver taget hensyn til befolkningen i stedet for profitten, TAK!

Må vi bede om et system, hvor vi har tid til at NYDE familien og - hallo!!! - LIVET?

Nej, i stedet flyver vi rundt som små arbejdsbier for at tjene den højtstående bidronning, og hvorfor gør vi det? Fordi vi har fået at vide, at vi skal arbejde for fællesskabets og velfærdens skyld! AHA! Er det derfor, velfærden bliver ved at dale??? Det er da ren hjernevaskelse!

Jeg er træt af at være fanget i det her system!!

Og til alle andre: God aften! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Sandko

Vær sød at åbne øjnene, Danmark! 

Anmeld

15. marts 2012

Troldemommi

Du prøver da rigtigt at gøre lidt oprør :-)

Måske du skulle skrive til Christiansborg omkring dine protester, de kan måske give dig et bedre svar end jeg er i stand til

for ærlig talt jeg er en tilfreds arbejdsbi, jeg er godt nok studerende nu men jeg glæder mig til jeg skal ud og gøre en forskel :-)

Monica

Anmeld

15. marts 2012

Sandko

Monica P skriver:

Du prøver da rigtigt at gøre lidt oprør :-)

Måske du skulle skrive til Christiansborg omkring dine protester, de kan måske give dig et bedre svar end jeg er i stand til

for ærlig talt jeg er en tilfreds arbejdsbi, jeg er godt nok studerende nu men jeg glæder mig til jeg skal ud og gøre en forskel :-)

Monica

Jeg synes blot, det er frustrerende at være vidne til, og jeg synes, der er alt for lidt fokus på det. 

Det er nok ikke politikerne, jeg skal spørge, hvis jeg vil gerne vil have svar på sådanne ting. Jeg tror desværre de har det for fedt, som det står til nu

Må jeg spørge, om du har kigget på linket, inden du svarede? Det er med stor undren, at jeg stiller spørgsmålet.. Hvorfor finde sig i det?  

Anmeld

15. marts 2012

BellaT

Jeg betaler gerne skat, så dem der ikke selv kan tjene til livet, får et godt liv alligevel. Og til "gratis" sygehus og lægehjælp osv.

Ja, vi skal melde hinanden for det mindste, men det er ikke dér pengene forsvinder hen. Det foregår i meget større summer, helst uden vores viden. 

Bliv ved med dine oplysninger. 

Anmeld

15. marts 2012

Tranebær

Jeg betaler med stor glæde min skat. 

Jeg får ikke så meget ud af det andet end tryghed. Viden om at der er en forsikring bag mig hvis det går galt: Et sygehus, sygedagpenge, en pension eller sågar kontanthjælp hvis andet skulle svigte.

Men som sagt er det ikke noget jeg er stor benytter af. Alligevel betaler jeg min skat med stor glæde, for jeg ved den er til gavn for alle de mennesker der ligger på sygehuset, får sygedagpenge, går på pension eller sågar kontanthjælpsmodtagere. 

Ja jeg er fortaler for fællesskabet. 

Anmeld

15. marts 2012

Sandko

BellaT skriver:

Jeg betaler gerne skat, så dem der ikke selv kan tjene til livet, får et godt liv alligevel. Og til "gratis" sygehus og lægehjælp osv.

Ja, vi skal melde hinanden for det mindste, men det er ikke dér pengene forsvinder hen. Det foregår i meget større summer, helst uden vores viden. 

Bliv ved med dine oplysninger. 

Jeg vil også med glæde bidrage til fællesskabet, så længe pengene bliver brugt ordentligt  

Anmeld

15. marts 2012

BellaT

Tranebær skriver:

Jeg får ikke så meget ud af det andet end tryghed. Viden om at der er en forsikring bag mig hvis det går galt: Et sygehus, sygedagpenge, en pension eller sågar kontanthjælp hvis andet skulle svigte.

Men som sagt er det ikke noget jeg er stor benytter af. Alligevel betaler jeg min skat med stor glæde, for jeg ved den er til gavn for alle de mennesker der ligger på sygehuset, får sygedagpenge, går på pension eller sågar kontanthjælpsmodtagere. 

Læs linket først. For det er ikke det linket handler om. Det handler om alt det andet vores skat også går til. Og hvis det er rigtigt, så svarer jeg ærligt: sgu fandme nej, om jeg vil betale til det!

Ja, til alt det andet der sikrer os.

Anmeld

15. marts 2012

Sandko

Tranebær skriver:

Jeg er også for, at vi hjælper hinanden som medborgere i et samfund. Men som du kan se i artiklen, så betaler vi RIGTIG mange penge til staten, hvoraf mange af dem går direkte i lommen på de i forvejen rige topchefer, politikere og øvrige magthavere, og dét synes jeg simpelthen ikke er i orden!  

Anmeld

15. marts 2012

norenberg

Sandko skriver:

http://www.politikerlede.com/roveri.htm

Åh, hvor er det vigtigt at få sat fokus på. Det er SÅ forrykt!

Jeg kan ikke lade være med at tænke på alle de middelklassedanskere, der får at vide, at de skal anmelde deres medmennesker, hvis de ser den mindste form for socialt bedrageri eller lignende. Det er helt hen i vejret, så meget vi som befolkning bliver vendt imod hinanden til overklassens fordel. Vi skulle i stedet stå sammen og få indført noget retfærdighed.

Samtidig med, at statens folk bruger millioner af kroner hvert år på fornøjelser af enhver art, bliver flere og flere folk fyret fra deres arbejdsplads(og husk nu lige, at vi rent faktisk arbejder FOR statens skyld!!!), institutionerne bliver ringere og velfærden dårligere og dårligere. Hvor er det et SYGT system, vi har bygget op!

Må vi bede om en revolution, TAK!

Må vi bede om et system, hvor der bliver taget hensyn til befolkningen i stedet for profitten, TAK!

Må vi bede om et system, hvor vi har tid til at NYDE familien og - hallo!!! - LIVET?

Nej, i stedet flyver vi rundt som små arbejdsbier for at tjene den højtstående bidronning, og hvorfor gør vi det? Fordi vi har fået at vide, at vi skal arbejde for fællesskabets og velfærdens skyld! AHA! Er det derfor, velfærden bliver ved at dale??? Det er da ren hjernevaskelse!

Jeg er træt af at være fanget i det her system!!

Og til alle andre: God aften! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.