Hvad laver i her til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Københavnermor

Tauf skriver:

Jeg fylder karet :-)
Jeg tro ikke jeg får spist noget i dag. For ved ikke hvad jeg har lyst til. og gider ikke lave noget mad..

Godt gået!  Så er du helt sikker mere klar på dagen bagefter.. Og måske også på at få noget mad.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

bobbles

Nu som Moar skriver:

Det lyder hyggeligt og tillykke med din lille datter.  

Og forresten - super flot vægttab!!!!!!! Må være skønt at gå foråret/sommeren i møde på den måde, fuld af selvtillid! 

ja det er super skønt, selvom der dog stadig en små 10 kg der skal af, men det skal jeg nok klare

Anmeld

13. marts 2012

Sujan

Nu som Moar skriver:

Det lyder som en rigtig hyggelig dag, bortset fra plukveerne. Men går udfra at de er velkomne hvis det betyder snarlig fødsel? 

Ja der skulle jo gerne ske noget i løbet af de næste par uger:-)

Men svært at vænne sig til dage som denne, hvor man måske har sat sig for at lave en maddr, men må sige stop pga. Kraftige plukveer og kvalme. Men pyt... Ved at de gør et godt stykke arbejde inden fødslen.. då er det noget nemmere at klare når man tænker positivt.

Anmeld

13. marts 2012

Frk.S

Jeg sidder og slapper af.

Freja sover formiddagslur.

Så jeg sidder bare og surfer lidt på nettet og planlægger kærestens fødselsdag, som vi skal fejre på søndag.

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Chalala85 skriver:

De gør de jo som regel de små lømler hehe ja jeg må igang med trappedans og en gåtur

Held og lykke og ønske om god fødsel herfra!  Håber det virker!

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

M (: skriver:

Ja, selvom jeg indimellem også synes det er en smule plat - men dog klart bedre end Weekend Weekend! (:

Kunne ikke være mere enig!! 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Frøken Christiansen skriver:

ja det er super skønt, selvom der dog stadig en små 10 kg der skal af, men det skal jeg nok klare

Det er virkelig flot, og god kamp med de sidste 10! 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Sujan skriver:

Ja der skulle jo gerne ske noget i løbet af de næste par uger:-)

Men svært at vænne sig til dage som denne, hvor man måske har sat sig for at lave en maddr, men må sige stop pga. Kraftige plukveer og kvalme. Men pyt... Ved at de gør et godt stykke arbejde inden fødslen.. då er det noget nemmere at klare når man tænker positivt.

Ja, positive tanker skal der til.  Håber du får en god dag alligevel og du får lidt mad indenbords. 

Anmeld

13. marts 2012

M (:

Nu som Moar skriver:

Kunne ikke være mere enig!! 

Haha, rart at jeg ikke er den eneste der har det sådan..

Nogen gange går der lidt for meget pjat og pjank i de der "unge værter" (haha, lyder totalt som en gammel kone), men synes det er endnu værre i WW, og det er bare skod at det i WW handler om de samme to gæster i tre stive timer - ofte er der bare ikke så meget at fortælle om to personer, at man gider følge med i så lang tid.. (:

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Nu som Moar skriver:

Held og lykke og ønske om god fødsel herfra!  Håber det virker!

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.