Hvad laver i her til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Københavnermor

Frk.S skriver:

Jeg sidder og slapper af.

Freja sover formiddagslur.

Så jeg sidder bare og surfer lidt på nettet og planlægger kærestens fødselsdag, som vi skal fejre på søndag.

Det er bare dejligt når de små sover...  Håber du får en god dag og god fest på søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

Københavnermor

Mamalou skriver:

Jeg går og venter på, at min søns dagplejer skal ringe og sige han er vågen, så jeg kan hente ham.

Det er nemlig Villads' første dag i dagplejen (alene), og det er en meget mærkelig fornemmelse... Egentlig skulle han bare være der en halv time, men da det gik så godt, blev vi enige om, at han kunne tage sin formiddagslur og så blive hentet. Det skal siges, at vi har været der sammen to gange tidligere, i går en time, så det er ikke helt fremmet for ham. 

Når Villads bliver hentet skal vi til babysvømning, og ellers nyde det skønne vejr! 

God tirsdag til alle 

Dejligt at det går så godt med indkøringen! Det er jo helt fantastisk selvom det må være hårdt at skulle undvære ham i starten..  I må have en dejlig svømmetur!

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

sarahb skriver:

På arbejde

Det skal jo også til!

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Benjamins'mor skriver:

Jeg har afleveret bettemanden i dagpleje, så nu slapper jeg lidt af så jeg lige kan vågne helt.

Lyder skønt... 

Anmeld

13. marts 2012

Mamalou

Nu som Moar skriver:

Dejligt at det går så godt med indkøringen! Det er jo helt fantastisk selvom det må være hårdt at skulle undvære ham i starten..  I må have en dejlig svømmetur!

Ja det er hårdt. Heldigvis er der 14 dage til jeg starter på job, så jeg kan vænne mig lidt til tanken inden da.

Tak for det! 

Anmeld

13. marts 2012

bobbles

Nu som Moar skriver:

Det er virkelig flot, og god kamp med de sidste 10! 

takker

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

M (: skriver:

Haha, rart at jeg ikke er den eneste der har det sådan..

Nogen gange går der lidt for meget pjat og pjank i de der "unge værter" (haha, lyder totalt som en gammel kone), men synes det er endnu værre i WW, og det er bare skod at det i WW handler om de samme to gæster i tre stive timer - ofte er der bare ikke så meget at fortælle om to personer, at man gider følge med i så lang tid.. (:

Ha, hvor sjovt, det er fuldstændig det samme vi har snakket om herhjemme.. Synes også at værterne bliver for "pjattede" ind imellem og helt enig med hvad du siger om WW.

Anmeld

13. marts 2012

M (:

Nu som Moar skriver:

Ha, hvor sjovt, det er fuldstændig det samme vi har snakket om herhjemme.. Synes også at værterne bliver for "pjattede" ind imellem og helt enig med hvad du siger om WW.

Haha, hvor sjovt at vi er enige! 

Gad vide, hvor mange der egentlig er tilfredse med programmerne, og hvor mange der er enige med os? 

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

M (: skriver:

Haha, hvor sjovt at vi er enige! 

Gad vide, hvor mange der egentlig er tilfredse med programmerne, og hvor mange der er enige med os? 

Ja det kunne faktisk være interessant at undersøge.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.