Hvad laver i her til morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. marts 2012

Københavnermor

Malthes mor skriver:

Stod op kl.6.30. Spiste morgenmad med familien - manden og vores to drenge. Manden og den store kørte afsted i børnehave og på arbejde kl 7.45 og den lille og jeg gik over i dagplejen ca kl.8.30. Derefter løb jeg en tur og da jeg kom hjem, skulle jeg lige havde klaret nogle telefonopringninger. Nu vil jeg gå i bad, og kl. 12 skal jeg spise frokost med en veninde og kl.14.30 skal jeg arbejde...frem til kl.22.

God dag til alle

Du er sandelig effektiv... 

Dejlig at man både kan nå familiehygge, motion, venindehygge og arbejde på én og samme dag.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. marts 2012

M (:

Sidder og hygger med Go'morgen Danmark inden jeg skal på arbejde kl. 14.30..

Anmeld

13. marts 2012

MyLove E

Nu som Moar skriver:

Øv din stakkel.. Måske du kan gøre et eller andet lækkert for dig selv, så du får det lidt bedre?

Her hjælper det nogengange på øv-dage at lægge neglelak, underligt nok.  Så føler jeg mig bare så meget mere overskudsagtig...

Bare et mærkeligt fif herfra. Håber du får det bedre!!!! 

Mange ja må prøve noget.. Men ved ikke hvad jeg skal finde på. Mig og neglelak er ikke så gode venner..:-)

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Nu som Moar skriver:

Ihhhh, hvor spændende!! Tænk at sidde og vente på at få sin baby ud på den her helt fantastiske solrige forårstirsdag!!

Håber ikke du skal vente længe! 

hehe ja det er både spændene, irriterende og frustrerende Håber heller ikke jeg skal vente alt for længe, men det må tiden jo vise...

Tålmodighed er en dyd kommer vidst på prøve her hehe

Anmeld

13. marts 2012

Chalala85

Nu som Moar skriver:

Ihhhh, hvor spændende!! Tænk at sidde og vente på at få sin baby ud på den her helt fantastiske solrige forårstirsdag!!

Håber ikke du skal vente længe! 

hehe ja det er både spændene, irriterende og frustrerende Håber heller ikke jeg skal vente alt for længe, men det må tiden jo vise...

Tålmodighed er en dyd kommer vidst på prøve her hehe

Anmeld

13. marts 2012

FrkZier

Nu som Moar skriver:

Lyder skønt, dejligt når man bare kan tage tingene i slowmotion... 

he ja meget

Anmeld

13. marts 2012

Koen.

Her ses der bananer i pyjamas, har en syg prinsesse hjemme med mellemøresbetændelse, så vi hygger bare

Anmeld

13. marts 2012

Københavnermor

Tauf skriver:

Mange ja må prøve noget.. Men ved ikke hvad jeg skal finde på. Mig og neglelak er ikke så gode venner..:-)

Måske en laaaangt bad, hvor man rigtig bruger tid på hårkur eller lign?

Et fodbad? En smoothie? Så løb jeg tør for idéer... 

Neglelak og mig er heller ikke gode venner, men bilder mig selv ind at der ser pænt ud langtfra.. 

Anmeld

13. marts 2012

bobbles

Nu som Moar skriver:

Jeg selv sidder og nyder stilheden i lejligheden. Min mand skal møde sent på job i dag, så han sover stadig og lillepigen har lige lagt sig til sin formiddagslur.. Sikke en ro... 

Jeg har været ude at løbe og sidder nu og nyder en dejlig kop kaffe og en lækker grovbolle, mums.... 

Dagen står på tøjvask, gåtur og ellers hygge med lillepigen og min søster som kigger ind til os senere på dagen.. Så skønt og så er det jo forår!!!!!!!!!!!!!! JUbii!! 

vi sidder hjemme og ordner hjemmet, og er så småt igang med at gøre haven pæn igen efter vinteren, også kommer sundhedsplejersken her ved 10 tiden og skal veje vores lille skønne pige, som lige fylder 6 måneder på sådan en dejlig forårs dag

Anmeld

13. marts 2012

Sujan

Vågnede kl. 7 og spiste morgenmad og fik ordnet lidt småting..

Har lige taget mig et bad og ligger nu under dynen lidt da plulveerne kradser godt i dag... Ellers skal jeg bare ordne lidt små rengøring og så hente og passe min venindes datter i eftermiddag, hvor jeg tror den står på en lang gå tur i det gode vejr:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.